Geachte,Via deze mail kom ik terug op uw klacht bij Test-Aankoop.De 'legendarische' test waarover u het heeft, is dit de waterelektrolyse? Er werden/worden namelijk steeds, meerdere testen uitgevoerd...Indien het zou gaan over de waterelektrolyse, verwijs ik u graag door naar onze website voor meer informatie. Hier staat heel bondig en gedetailleerd beschreven, wat deze test inhoud en waarom we deze test doen. Hier vindt u meer informatie: s:www.chemcell.be/meetinstrument.Ikzelf, en alle andere medewerkers van ChemCell, zullen steeds meegeven dat een waterelektrolyse effectief geen bewijs levert dat het water 'slecht' is. Dit is louter een indicator dat er opgeloste stoffen in het water zitten.Indien u zelf een waterelektrolyse zou uitvoeren, zal u ook zien dat het water niet helemaal bruin kleurt. Naargelang het soort en de samenstelling van het water, krijgt men verschillende kleurindicatoren.Ook zijn wij steeds bereid om een voor- en na test uit te voeren. Zodanig dat onze klanten het verschil duidelijk kunnen waarnemen.Over onze werk- en meetmethoden vind u ook informatie op onze website: s:www.chemcell.be/mededeling.De waterzuiveringssystemen die wij verkopen, worden ook regelmatig door onafhankelijke laboratoria getest. Uit deze testen blijkt dat ze wel degelijk een goede werking hebben. Wij zijn steeds bereid om u deze testen te laten inkijken.Bij elke aankoop die onze klanten doen, behouden wij steeds het recht om de aankoop te annuleren binnen de 14 dagen zoals wettelijk is bepaald. Indien klanten een snellere plaatsing wensen, wordt dit uiteraard naar wens uitgevoerd. Wij trachten steeds een zo goed mogelijke service te verlenen. Dit maakt hier dan ook integraal deel van uit. Onze klanten doen ook steeds op vrije basis beroep op ons. Hiervoor worden zelfs documenten opgesteld.Over de kwaliteit van het water, zijn er meerdere wetenschappelijke studies terug te vinden op onze website op volgende link: s:www.chemcell.be/wateranalyse.Er wordt ook steeds afdoende uitleg gegeven over de kwaliteit van het kraanwater. Er is bij ons geen enkele klant dat een aankoop doet op basis van de waterelektrolyse. Voor uw grootouders was dat mijn inziens, ook niet het geval. Het is ieders vrije keuze om een conclusie te trekken en al dan niet, te kiezen om hun kraanwater te verbeteren.Indien u dit wenst, ben ik steeds bereid om u (of enige andere persoon) toelichting te geven over de onderzoeken die op onze website staan.Ik vind het vooralsnog, zeer betreurenswaardig dat de communicatie via dit kanaal moet gebeuren. In het afgelopen half jaar sinds de aankoop van het waterzuiveringssysteem, heeft u, noch uw grootouders en/of enig ander familielid, contact met ons opgenomen. Niet telefonisch, noch via mail kregen wij enige vraag noch bemerking over ons product. Nochtans zijn wij steeds bereid om met onze klanten en andere personen, te communiceren en hen informatie te verschaffen. Er is een algemeen nummer en email waarop steeds wordt opgenomen en op wordt gereageerd. Zelfs op mijn privénummer dat op de bon staat genoteerd, heb ik niets ontvangen.Graag zou ik u ook nog willen meegeven, dat op 1 van de bewijsstukken die u aanlevert, mijn privégegevens terug te vinden zijn. Dit is in strijd met de huidige GDPR wetgeving.Hiermee hoop ik u alvast voldoende gea¯nformeerd te hebben over wie we zijn, wat we doen en hoe we het doen. Mocht u nog enige andere vragen en/of bemerkingen hebben, hoor ik ze graag.Met vriendelijke groetenBest regardsMeilleures salutationsKoen Uytterhoeven*ChemCell*m: +32 (0) 472 65 10 99a: Lange Venstraat 363128 Baalw: www.chemcell.be e: koen.uytterhoeven@chemcell.be Op 19/01/2020 om 15:22 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: Klacht: Oplichterij vervuild kraantjeswater (CPTBE00807422-91)