Beste, er is in juli een vertegenwoordiger (Arjan) langs geweest van batibouw. Allereerst wil ik zeggen dat alles mondeling is gezegd en uitgelegd hoe ze te werk gaan met clickplus. De vertegenwoordiger gaf ons geen tijd om de contract deftig te lezen omdat hij in haast was, hij moest naar andere locaties gaan. We hebben dus de contract getekend omdat er alles mondeling werd gezegd dus het klonk allemaal betrouwbaar. Hij zei dat we de contract kunnen opzeggen wanneer we willen terwijl we een contract hebben getekend van een termijn van 48 maanden. Hij zei dat er advertenties zichtbaar zouden zijn voor ons bedrijf maar wanneer ik ons bedrijf opzoek op Google zie ik geen advertenties staan. Ik heb dit gevraagd aan de klantendienst en ze zeiden dat er wel statistieken zijn. Oké, er zijn statistieken maar waar zijn de advertenties dan? Ik heb voor bewijs gevraag dus ze hebben de trefwoorden gestuurd. We zijn een bouwbedrijf maar de trefwoorden waren: massage, voetmassage, zwangerschapsmassage, massage salon, enzo... Ik ben ervan overtuigd dat de statistieken en advertenties nep zijn en dat ze niet bestaan. De vertegenwoordiger zei dat het inschrijvingsbedrag een cadeau was en dat we dan niks zouden betalen + de eerste factuur zou binnen twee maanden komen maar die is een maand later gekomen. We hebben gezegd dat we onze facturen via overschrijving zullen betalen maar dit is via domiciliering gebeurd terwijl we niets over domiciliering hebben gesproken. Ik heb ook geen leads (klanten) gekregen. Nadat ik opgemerkt had dat niks verloopt zoals het beloofd was, probeerde ik Arjan, de vertegenwoordiger te contacteren om hem te informeren want hij zei dat ik hem mag bellen als ik vragen heb. Ik belde hem en zijn nummer was niet in gebruik. Na dit alles wou ik mijn contract opzeggen dus ik stuurde een mail daarover naar info@clickplus.be. Ik had daarop geen reactie gekregen dus ik belde de klantendienst en ze zeiden om nog een keer te proberen. Ik heb de tweede keer gestuurd dat ik de contract wil opzeggen maar ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Bovendien is de klantendienst heel onvriendelijk en heeft geen respect voor zijn klanten. Ik wil mijn contract kosteloos opzeggen omdat er veel gelogen is geweest en omdat dit een oplichterij is.