Beste , In week 2 van Maart bracht mijn moeder haar fiets binnen.Allereerst bleek dit niet te mogen aangezien de fiets niet uit deze winkel kwam , maar al snel keerde de mening en werd de fiets toch gehouden. Na een testrit van de winkeljuffrouw zelf kwam men tot het verdict : nieuwe remblokjes. De fiets werd achtergelaten en zoals afgesproken werd er enkele dagen later telefonisch gebeld om te melden dat de fiets klaar was. Wegens tijdsgebrek werd er een ander familielid opgestuurd om de fiets af te halen , niets vermoedend werd er een rekening van 128euro BC betaald.Er werden remblokjes geplaatst , en...- nieuwe ketting - nieuwe casette - nieuwe...Dit zonder enig overleg naar de eindklant toe.Ikzelf ( zoon van ) ben dan nog langs gegaan om dit mondeling en op een correcte manier recht te zetten.Wat volgde was een gesprek waarin mevrouw handelde uit 'goed wil' maar me toch verschillende keren bedankte voor de tip die ik gaf om beter te communiceren naar klanten toe. Dit zijn voor ons persoonlijk zeer dure 'tips' aan 128euro.als ik volgende vergelijking maak : Mevrouw , als u met de auto naar de garage gaat om een klein onderhoud te laten uitvoeren en u krijgt de rekening voor een klein onderhoud + 4 nieuwe banden ? Krijg ik domweg als antwoord : Als ik naar de bakker ga om een brood , en morgen ga ik mijn geld terug vragen omdat ik het niet lekker vond.. dat doe ik ook niet. Om vervolgens af te sluiten met : Het interesseert mij niet als u hier niet meer wil komen , geen probleem. Deze opmerking kwam zelfs zonder hier zelf iets over gezegd te hebben.Wij hopen hier alsnog samen uit te geraken , en ben dan bereid dit alles te laten vallen.