Terug

Opleg van elektriciteit super hoog

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Luminus

28/03/2024

Beste , wij betalen iedere maand 319€ voor elektriciteit en nu een opleg gekregen van 11000€ . het is maar een gewoon huis , vroeger hadden we accumulatoren om te verwarmen , die zijn afgesloten en verwarmen nu met pelletkachel . Hebben ook al een 7tal jaren zonnepanelen.we proberen op alles te letten en toch zo een rekening. we belden naar luminus maar die zenden ons door naar fluvius . daar zeiden ze dat het van de nachtteller kwam , maar die ligt af . we vroegen of ze wilden komen kijken waar het probleem zat , maar dat doen ze niet . we meten een elektricien bellen . Kan dat zijn dat die teller doordraait , we weten het niet . de elektricien is een wachtlijst van aantal weken. dat kan toch niet dat wij zo een grote rekening moeten betalen. Kunnen jullie ons helpen aub mvgDobbels Dominique

Berichten (3)

Luminus

Naar: D. D.

03/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

D. D.

Naar: Luminus

09/04/2024

Beste , Wij hebben een elektricien doen komen (Tyberghien Brecht uit Menen BT elektriciteitswerken ), omdat we volgens jullie , ten gevolge van onze hoge opleg factuur elek. en gas 11000€ moesten opleggen terwijl we al maandelijks meer dan 300€ betaalden , moesten laten nakijken of we met geen verlies zaten . Na controle is er geen verlies gevonden . De elektricien heeft dan contact opgenomen met Fluvius , en blijkbaar betaalden we 3x zoveel bij de normale prijs per kwh . Het is niet normaal dat jullie die prijzen zo omhoog trekken zonder de klant te verwittigen .Hierbij zullen we het zeker niet laten en de ombudsdienst (testaankoop ) ervan op de hoogte brengen.Al van verschillende klanten gehoord dat jullie zomaar een hele hoge factuur naar de klanten sturen , zonder de klant ervan op voorhand te van verwittigen dat de prijs per kwh de hoogte zal ingaan.mijn gegevens zijn ,Dobbels Dominique Neerweg 428930 Rekkemfac nr : 1014717679fac nr : 1014718566Deze werden betaald op 2 april 2024 , en jullie vinden dat normaal dat een gewone werknemer een lening moet aangaan om zo een hoge rekeningen te betalen. Dobbels Dominique

Luminus

Naar: D. D.

10/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw antwoord via het klachtenplatform. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform