Terug

opheffen onterechte blokkering mastercard in het buitenland enkel mogelijk via Belgisch tel.nr

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Worldline

29/01/2018

Beste, op 11 januari 2018 is mijn mastercard geblokkeerd geweest door jullie om veiligheidsredenen. Dit was achteraf gezien niet nodig en een onterechte handeling. Ik was dat ogenblik in Nieuw Zeeland op vakantie en heb deze kredietkaart niet meer kunnen gebruiken voor de rest van de vakantie. Ik was op dat moment op een locatie waar er geen gsmontvangst was en dit was mijn enigste mogelijk betaalmiddel... Nadien kreeg ik een bericht via mijn bank dat ik jullie moest contacteren via jullie Belgisch nr. Wanneer ik dit zou doen vanuit Nieuw Zeeland zou dit een onaanzienlijke kost zijn geweest...bieden jullie geen ander medium aan (in de toekomst). Ik kon bvb mijn bank wel contacteren via mail (via hun app)...ik denk maar aan een verificatie via een app, of de bankapp, of iets dergelijks.... Ik heb die reis niets meer kunnen betalen met mijn mastercard. Wanneer ik in Belgie was heb ik jullie telefonisch gecontacteerd, het duurde maar liefst 19min (!) vooraleer ik iemand aan de lijn kreeg...men kan zich inbeelden hoeveel dit telefoongesprek had gekost moest ik dit vanuit NZ doen... ik heb 2 vragen voor jullie: -mijn totaal telefoongesprek duurde in totaal 23min32sec, dit telefoongesprek is een gevolg van een naar mijn inziens fout gemaakt door jullie. Wie gaat dit bekostigen? -kunnen jullie een mogelijkheid aanbieden om dit probleem in de toekomst makkelijker te behandelen, dus m.a.w. dat je niet vanuit het verre buitenland dient te bellen naar een Belgisch nr...dit is niet meer van deze tijd...gelieve gebruik te maken van de huidige technologie! alvast bedankt voor de tijd en moeite, mvg

Berichten (1)

Worldline

Naar: A. C.

27/02/2018

Beste heer/mevrouw,Betreft eWL 18-2901/025 - 6-25177212-2Wij hebben uw bericht goed ontvangen waarvan de inhoud onze aandacht heeft weerhouden.Vooreerst bieden wij u onze oprechte excuses aan voor dit laattijdig antwoord.Wij bevestigen dat fraudepreventie deel uitmaakt van onze dienstverlening. Deze wordt zo accuraat mogelijk ingezet teneinde misbruik zo veel mogelijk te voorkomen.Hier hebben wij het proces gevolgd dat we met Belfius hebben afgesproken.Voor de klanten op de hoogte te brengen van de blokkering van hun kaart heeft Belfius de optie genomen om een SMS te verzenden naar hun klanten.Het gesprek moet met onze diensten zijn, en wij moeten de CH kunnen identificeren. Dit gaat nog niet via E-mails en APP's.Met het oog op een mogelijke commerciele tussenkomst, zouden wij graag een gedetailleerd kopie van uw telecom factuur bekomen voor deze periode.Ten slotte wensen wij u te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om deze situatie naar onze diensten te escaleren.Dit waarderen wij oprecht daar wij uw tevredenheid hoog in het vaandel dragen en wij, dankzij uw opmerkingen, kunnen werken aan de verbetering van onze dienstverlening.Steeds tot uw dienst verblijven wij,Glenda VermeirenComplaint HandlingCustomer Contact CenterTel: 02/205.82.82Fax:02/205.85.88Chaussee de Haecht 1442 Haachtsesteenweg1130 BrusselsBelgiumbe.worldline.com *********************************************************************************************Worldline SA/NV - Chaussee de Haecht 1442 Haachtsesteenweg- 1130 Brussels - BelgiumRPM-RPR Bruxelles-Brussel - TVA-BTW BE 0418.547.872Bankrekening-Compte Bancaire-Bank Account 310-0269424-44BIC BBRUBEBB - IBAN BE55 3100 2694 2444The information contained in this e-mail and any attachment there to be confidential and may contain information which is protected by intellectual property rights.This information is intended for the exclusive use of the recipient(s) named above.This e-mail does not constitute any binding relationship or offer toward any of the addressees.If you are not one of the addressees , one of their employees or a proxy holder entitled to hand over this message to the addressee(s), any use of the information contained herein (e.g. reproduction, divulgation, communication or distribution,...) is prohibited.If you have received this message in error, please notify the sender and destroy it immediately after.The integrity and security of this message cannot be guaranteed and it may be subject to data corruption, interception and unauthorized amendment, for which we accept no liability.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform