Terug

Opgepast bij aankoop Airfryer Philips

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: PHILIPS

25/05/2021

Beste, Bij aankoop van de airfryer XXL van Philips was er de belofte bon voor een gratis kookboek twv 40 €. Dezelfde dag van de aankoop (12/04/2021)bezorg ik alle gevraagde info en stukken aan Philips zodat ze mij het beloofde kookboek kunnen toesturen.Wat ik toen de volgende weken meemaakte hou je niet voor mogelijk. Wekenlang werd ik aan het lijntje gehouden door de afleverdienst van Philips (GLS). Tot 30 maal toe werd er op hun Track & Trace foutieve ,onware info vermeld.Uiteindelijk heb ik tot 3 maal melding gemaakt op de klachtendienst van Philips, zonder het beloofde resultaat.Ik had beter eerst de scorelijst met bedrijven van Test Aankoop geraadpleegd waarop Philips SLECHTS 30/100 punten verdient en een waardering van amper 2 sterren op 5.Ik besef nu waarom ik beter een ander merk genomen had.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform