Terug

Opgelicht - leveren gewoon niet

Closed Openbaar

Tuincentrum.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: Tuincentrum.nl

09/05/2020

Op 25/4 heb ik bij u een bestelling geplaatst TC-171963. Netjes betaald, zoals gevraagd, en levering gevraagd op 29/4.. Op 28/4 een mail dat de levering wat vertraging had door de drukte en de omstandigheden. Even gewacht. Op 4/5 heb ik een mail gestuurd mbt levering , want ik had nog steeds niets gehad, geen reactie. Telefoon w niet opgenomen, en op mijn mail niet geantwoord.Ik heb bij u besteld, voor de beloofde snelle levering, maar helaas klopt niet echt.Uiteraard loopt alles wat trager door de corona, maar we moeten er ook niet alles op steken.Blijkbaar zit mijn bestelling nog niet in het sorteerproces, en dat wat ik besteld had was cfr uw site voorradig.Graag had ik deze week nog alles geleverd, of anders mijn geld terug gehad.Ik hoop dat u mij kan begrijpen, en het nodige kan doen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform