Beste, ik Ingrid Mariman ( klant bij jullie) heeft onlangs een bestelling gedaan op modetalente.com, ik heb voor €138,76 aan kleding besteld, maar toen ik door had dat het geld waarmee ik met de app betaalde naar Hong Kong was en niet naar Duitsland heb ik dit verder bekeken, blijkt dat die site super veel negatieve recencis heeft en vele mensen hun geld kwijt zijn en niks ontvangen hebben, en als ze dan iets ontvangen hebben is het een andere stof dan besteld is, zo bestel je katoen en krijg je het in polyester. Ik heb toen direct gemaild naar hen om de bestelling te annuleren en ons geld terug te krijgen, maar ze zeiden dat een deel van de bestelling al verzonden was en niet meer te annuleren was, maar ze wel de niet verzonden delen konden annuleren maar als we wilden konden we hier korting voor krijgen indien we de bestelling toch door lieten gaan.Maar we kozen om de bestelling toch te annuleren om af te wachten of de kleding effectief toekwam, maar nadat ze beloofden de andere bestelde delen te annuleren hebben we er daarna geen reactie meer van gekregen nadien en onze centen krijgen we ook maar niet terug.Het deel van de bestelling die al verzonden waren hebben we trouwens een paar dagen terug ontvangen, maar zoals verwacht in een andere stof dan we besteld hebben.... En toen ik hiervan bewijzen zocht op hun site naar dezelfde kleding zag ik dat de kleding van het net is gehaald, hierbij komen ook weer alarmbellen te rinkelen......Het ziet ernaar uit dat we ons geld niet meer terug krijgen en ze hebben ons opgelicht met een andere stof te sturen dan we besteld hebben en betalen onze geannuleerde goederen maar niet terug. Hier alvast een paar links naar de slechte recensies: https://nl-be.trustpilot.com/review/modetalente.comhttps://radar.avrotros.nl/forum/acties-reclame-f27/kledingwebshop-modetalente-plotseling-onbereikbaar-t191611.htmlhttps://www.verantwoordkiezen.nl/modetalente-betrouwbaar/We zijn er dus zeker van dat ik ben opgelicht. Vandaar dit bericht, wat kunnen wij hieraan doen om ons geld terug te krijgen? Staat daar een verzekering op, is er iets dat we wettelijk moeten doen, klacht indienen tegen die site? We hebben via de mobiele applicatie betaald van ING bank via de bestel website Modetalente, Hopelijk kunnen jullie ons tips geven? Alvast bedankt voor jullie tijd.Hierbij ook alle opgevraagde gegevens: Wanneer deed het probleem zich voor? Deze deed zich voor op 30 mei 2020Wanneer heeft u het gemeld? Bij jullie al meerdere keren per contact formulier te beginnen van 10 juni en aan de site zelf de dag na de bestelling omdat we toen al vreesden dat we opgelicht werden.Hoe heeft u dit gemeld? Via contact formulier aan jullie en via contactformulier aan Modetelente zelf.Wanneer ontving u reactie van het bedrijf? Een paar dagen na mijn mail om alles te annuleren kreeg ik al antwoord, dit was op 10 juni, het is dan dat ze die korting aangeboden hadden als we het zouden laten doorgaan, en ze beloofden deze te annuleren maar hier hebben we niks meer van gehoord, en ons geld zien we niet, en nu reageren ze niet meer. Wat ontving u als reactie van het bedrijf? Ze stelden een korting voor als we de bestelling zouden laten doorgaan en indien we dit niet wilden we dan de nog niet verzonden artikelen konden annuleren en ze ons volledig zouden terug betalen. Echter hebben we na die mail geen reactie meer gekregen op onze nieuwe mails. Factuur vind u in bijlage.Verstuurde of ontvangen mails vind u ook terug in bijlage.