beste,in april 2019 zijn wij een contract aangegaan voor de renovatie van onze badkamer. op 14mei bent u onze badkamer zonder verwittiging komen afbreken om ons meteen een veel te zware meerkost van 3380€ te laten betalen wat blijkbaar als ik van uw andere klanten hoor en het internet uw standaard methode is van werken. verder bent u gedurende de daarop 9 volgende maanden slechts sporadisch komen opdagen en zeker niet zoals besproken bij het ondertekenen van het contract. u heeft mij en mijn gezin 9maanden van al ons comfort beroofd en zegt ook al 6maanden dat de werken nog maar 14dagen zouden duren maar dat was misschien enkel om ons zover te krijgen de 2de meerkost ook weer te betalen en een week later loon terwijl u amper werkdagen had gepresteerd. u komt zelf geen enkele afspraak na zelfs niet als u zegt dat u gaat komen of het uur dat u gaat komen. bij elke klacht van ons over het tempo dat de werken vorderde kwamen er beledigingen aan mijn adres waar ik u nooit persoonlijk heb aangevallen en bij vragen naar een einddatum respecteerde u hetgeen u ons vermelde nooit. zelfs eigen gestuurde smsen en mails met einddatums heeft u niet eens proberen te halen. met 1x per week een paar uurtjes krijg je namelijk niet veel werk verricht. ik heb een aannemer laten komen kijken na uw laatste werkdag daar ik door meerdere mensen werd gewezen op de fouten die ik zelf ook al had opgemerkt maar aangezien u mij steeds behandelde alsof ik er niets van kende en je overal uitlulde dacht ik een 2de opinie te vragen aan een kenner zodat ik zeker was van mijn zaak als ik u sprak in de door mij aangevraagde bespreking van de werken voor deze terug hervatte.sinds u weet dat er iemand is komen kijken wat mijn recht is daar het mijn huis is en werken waar ik voor betaal heeft u geen enkele reactie meer gegeven als is dat blijkbaar niet alleen bij mij het geval. ik zal u via testaankoop nogmaals vragen naar het merk en type van het wc dat u hier zonder wcbril heeft gehangen, mijn huissleutel wil ik per direct terug alsook de materialen waarvoor u ons reeds heeft laten betalen. u heeft eind april een sms gestuurd dat al onze materialen ware besteld maar zelfs in november wachtte u nog op leveringen voor onze renovatie die al maanden klaar had moeten zijn. in alles wordt u steeds op leugens betrapt. verder heb ik ook al gemerkt dat de producten die ik per mail heb goedgekeurd, niet de enkele producten zijn die ik hier heb gezien. in die mail stond een bad met rechte bovenzijde en wat u hier heeft staan is niet het bad van de foto, ook niet het enige in zijn soort in dit formaat zoals u beweerde echter wel het goedkoopste dat te vinden is. verder heeft u dit bad verkeerd geïnstalleerd daar meer dan 10 personen alsook de andere aannemer mij verzekerd hebben dat je eerst een bad plaatst en dan pas betegeld. u heeft bij het plaatsten van het bad er een schilfer uit gekregen op de een of andere manier, een stuk van de rand moeten zagen en alle randen van het bad staan scheef waardoor er aan de ene zijde 1mm kit nodig is en aan de andere zijde 1cm wat lekkage in de hand werkt en regelmatig vervangen zou moeten worden. het bad is dus stuk vanwege de schilfer en ik had graag het bad vanop de foto gewenst aangezien dit bad zowiezo verwijdert moet worden vanwege de schilfer uit de kuip en juist geplaatst.ook de vuloptie/kraan verwerkt in draaiknop voor de afvoer is niet degene die we op foto hadden ontvangen maar een veel goedkopere imitatieversie ervan die scheef geklikt zit en krast en waar je ook geen grip op hebt met natte handen wat bij de versie van de mail met extra relief wel het geval was. het bedieningspaneel klopt ook van geen kanten daar de knop bij 38graden bloedheet is. de handdouche ontbreekt ook en de voorzijde van het bad heeft geen wand, serviceluik of tegels, enkel het houten frame. het plafond zit vol oneffenheden, gaatjes aan de spots, scheurtjes aan het raam en een deuk van het plaatsten van het bad.bij de wc zit geen wc bril en weigert u mij het merk en type mee te delen zodat deze na 9maanden eindelijk bruikbaar zou zijn alsook verbergt u met de isolatie die nog niet op maat is geknipt het grote gat in de tegels boven de achterzijde van de wc pot dat dadelijk in het zicht hangt. alsook de nissen naast het toilet zijn nog niet afgewerkt.ook onze deurstijl is niet afgewerkt en terug geplaatst, de verbinding en opstap tussen gang en badkamer is niet afgewerkt en het rondelletje van ons scharnier dat u heeft kwijtgeraakt is nog steeds niet vervangen.de vloer is nog niet gevoegd, de muurtegels niet af gekit in de hoeken en sommige voegen ook slecht gedaan bij de muren. dan mankeren wij ook nog de reeds betaalde lichtschakelaar, stopcontacten, handdouche, ingebouwde kast en onderkasten onder het dakraam, de kolomkasten, spiegelkast met verlichting, het wasmeubel met waskommen en kranen en de designradiator.ik heb reeds 5 berichten naar de aannemer gestuurd met opnieuw de vraag naar het gesprek, naar de reden waarom hij niet meer reageert, of het merk/type van wc mochten weten en of we onze huissleutel en betaalde materialen konden krijgen. op alle 5 de berichten kwam geen enkele reactie zoals bij meerdere klanten. ik ben nu genoodzaakt een nieuwe aannemer te nemen en te wachten tot deze klaar is met zijn andere klanten en wij aan de beurt zijn alsook dat ik deze gans opnieuw ga mogen betalen daar de aannemer in kwestie geen geweten heeft en al jaren professioneel oplichter is.