Terug

Opgelet met -dure- stofzuiger van Philips!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: PHILIPS

17/08/2021

Artikel : Philips SpeedPro Max Aqua series 8000 XC8149/01Stofzuiger gekocht van Philips voor 569 euro. Na 4 maanden onbruikbaar omdat de onderdelen van plastiek afbrokkelen waardoor er een krassend geluid is op de vloer, ik heb een nieuw onderdeel ontvangen, maar uiteraard van dezelfde kwaliteit waardoor het binnen 4 maanden opnieuw retour moet. De stofzuiger neemt niet alles op, standaard vuil als kruimels van koeken of alles wat zwaarder weegt dan een rijstkorreltje wordt niet opgenomen. Enkel pluisjes, haren en pollen neemt het op. Intussen ook een verbrande geur waargenomen tijdens het stofzuigen. Na 4 maand retour gestuurd omwille van de versleten onderdelen maar aan de kwaliteit van deze stofzuiger kan men niets veranderen. Ik raad dit toestel niet aan en ik ben jammer genoeg mijn geld kwijt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform