Beste Jack,
Het spijt mij te horen dat u problemen heeft ondervonden tijdens de huurperiode.
Om het probleem op te lossen, dient u een klachtenticket aan te maken. We streven ernaar uw klacht binnen 20 werkdagen na ontvangst af te handelen, maar dit kan afhangen van het type probleem en de autoverhuurder.
Om het proces te starten, opent u uw voucher via onderstaande link en klikt u op Booking Manager: s:voucher.cartrawler.com/voucher?resid=ES361428280email=77065735439825864664
Om een ticket aan te maken, gaat u naar het gedeelte 'Help Centre'. Daar kunt u de aard van uw klacht specificeren, ons een beschrijving geven van wat er is gebeurd en kopieën van documenten uploaden om uw klacht te behandelen.
Nadat u dit heeft gedaan, verschijnt de online chatbox. In de chatbox kunt u ons nu een beschrijving geven van wat er is gebeurd. Hoe duidelijker u bent, hoe sneller we het onderzoek kunnen starten. Volg het chatgesprek tot het einde toat u de melding krijgt dat uw klacht is aangemaakt en er een zaaknummer is opgegeven, anders kan de bot uw klachtticket niet succesvol aanmaken.
Met vriendelijke groeten,
Youssif
Klantenservicemedewerker
====
* This message originated from outside of Cartrawler. Please treat hyperlinks, attachments and instructions in this email with caution. *