Terug

Opgelegde bijkomende verzekering bij een huurvoertuig

In behandeling Openbaar

Cartrawler

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Cartrawler

23/10/2025

Beste, in vervolg van mijn klacht via jullie met refentienummer 13617239, wil ik deze klacht rechtstreeks aan Cartrawler overmaken. De klachtendienst van Brussels Airlines heeft mij per mail op de hoogte gebracht dat zij niets aan mijn klacht kunnen doen maar ven mij de raad om rechtstreeks Cartrawler aan te spreken. Bij deze het bundel dat aan de firma Cartrawler mag overgemaakt worden via uw diensten. Via de link https://www.cartrawler.com/ct/contact-us/mij overgemaakt door Brussels Airlines lukt het niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform