Terug

Opgelegde bijkomende verzekering bij een huurvoertuig

Closed Openbaar

Centauro

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Centauro

15/10/2025

Beste, in vervolg van mijn klacht via jullie met refentienummer 13617239, wil ik deze klacht rechtstreeks aan Cartrawler overmaken. De klachtendienst van Brussels Airlines heeft mij per mail op de hoogte gebracht dat zij niets aan mijn klacht kunnen doen maar ven mij de raad om rechtstreeks Cartrawler aan te spreken. Bij deze het bundel dat aan de firma Cartrawler mag overgemaakt worden via uw diensten. Via de link https://www.cartrawler.com/ct/contact-us/mij overgemaakt door Brussels Airlines lukt het niet.

Berichten (1)

Centauro

Naar: J. S.

24/10/2025

Beste Jack, Het spijt mij te horen dat u problemen heeft ondervonden tijdens de huurperiode. Om het probleem op te lossen, dient u een klachtenticket aan te maken. We streven ernaar uw klacht binnen 20 werkdagen na ontvangst af te handelen, maar dit kan afhangen van het type probleem en de autoverhuurder. Om het proces te starten, opent u uw voucher via onderstaande link en klikt u op Booking Manager: s:voucher.cartrawler.com/voucher?resid=ES361428280email=77065735439825864664 Om een ticket aan te maken, gaat u naar het gedeelte 'Help Centre'. Daar kunt u de aard van uw klacht specificeren, ons een beschrijving geven van wat er is gebeurd en kopieën van documenten uploaden om uw klacht te behandelen. Nadat u dit heeft gedaan, verschijnt de online chatbox. In de chatbox kunt u ons nu een beschrijving geven van wat er is gebeurd. Hoe duidelijker u bent, hoe sneller we het onderzoek kunnen starten. Volg het chatgesprek tot het einde toat u de melding krijgt dat uw klacht is aangemaakt en er een zaaknummer is opgegeven, anders kan de bot uw klachtticket niet succesvol aanmaken. Met vriendelijke groeten, Youssif Klantenservicemedewerker ==== ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ * This message originated from outside of Cartrawler. Please treat hyperlinks, attachments and instructions in this email with caution. *

Bemiddeling door Testaankoop 08 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform