Terug

Openstaande vordering CVNeed

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

G. M.

Naar: Cvneed

04/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 03/12/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van 136 € . Dat moet echter een vergissing zijn: Heb nooit een abonnement genomen voor jullie diensten. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Tobi Gabri¨¨els

Berichten (3)

Cvneed

Naar: G. M.

10/12/2024

Geachte Klachten, Dank u wel voor uw bericht. Helaas moeten we u meedelen dat we niet in staat zijn om u met uw verzoek te helpen. Het lijkt erop dat uw vraag wellicht gericht is aan de klantenservice van een ander bedrijf. We raden u aan om rechtstreeks contact op te nemen met dat specifieke bedrijf voor verdere ondersteuning. Als u vragen heeft over onze diensten of meer informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Rita Klantenservice Op 4 december 2024 om 13:15:23 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [D420JJ-9434P]

G. M.

Naar: Cvneed

10/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 03/12/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van 136 € . Dat moet echter een vergissing zijn: Heb nooit een abonnement genomen voor jullie diensten. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Tobi Gabri¨¨els Klantnummer: UDFK7085930179

Bemiddeling door Testaankoop 10 december 2024

Cvneed

Naar: G. M.

11/12/2024

Aanvraag 126725 Fake abonnement is gesloten en samengevoegd met deze aanvraag. Vorige opmerking in aanvraag 126725: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Op 10 december 2024 om 14:30:20 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ GUY M heeft antwoord gegeven. GUY M heeft antwoord gegeven. GUY M heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om jou te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf. Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@284dd0745f7e844a2d@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: Testaankoop niet betrokken is bij het proces van klachtenbehandeling en oordeelt de gegrondheid ervan niet. Deze klacht openbaar werd gemaakt door de consument en zichtbaar is in ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Antwoord:Naam van de klantGUY MEEUSKlantnummerUDFK7085930179Klachtnummer11601502Soort probleemFactuurBeschrijvingGeachte mevrouw/heer, Op 03/12/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van 136 € . Dat moet echter een vergissing zijn: Heb nooit een abonnement genomen voor jullie diensten. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Tobi Gabri¨¨els Klantnummer: UDFK7085930179Bijgevoegd(e) document(en) Mail naar cvneed.pdf Cv need 2.pdf Cv need 1.pdf trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, Testaankoop Gebruiksvoorwaarden [D4P2M7-WW9XP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform