Beste,Naar aanleiding van mijn mail en telefonisch contact op 24 augustus 2022 heb ik tot op heden nog geen reactie van u ontvangen.Alles verliep vlekkeloos tot de plaatsing van de pelletkachel.Overzicht:25/02/22 Offerte Austroflamm (plaatsing + 300kg gratis aan pellets)28/02/22 Bevestiging aankoop en plaatsing Austroflamm (mits uren in regie)09/03/22 Info gevraagd aan Jessie pellets -> prijs toen 349 euro/pallet 23/06/22 Bestelling doorgegeven 2 paletten(65 zakken DIN plus naaldhout pellets per pallet -> Prijs 409 euro per pallet (zouden na het bouwverlof geleverd worden)14/07/22 Voorschot betaald Austroflamm 2.537,36 euro08/08/22 Austroflamm geplaatst11/08/22 Rest van de openstaande factuur betaald 5.874,32 euro -> CN 61,42 euro (nog altijd niet ontvangen)24/08/22 Contact opgenomen met Jessie per mail en telefonisch met Robert -> pellets niet ontvangen Consumentenbond telefonisch gecontacteerdOpenstaand:- Gratis pellets 300kg - 30kg (gehad bij plaatsing Austroflamm)-> Nog te goed 270kg of 18 zakken pellets - CN 61,42 euro nog niet ontvangen- 2 paletten -> 65 zakken naaldhout DIN plus: per pallet 409 euro nog steeds niet geleverd Met dit schrijven wil ik toch met enige spoed vragen om de openstaande issues af te handelen zeker met de herfst in aantocht.Met vriendelijke groeten,