Terug

Opdringen van een rekeningtype

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. R.

Naar: BNP Paribas Fortis

22/02/2024

In oktober 2023 kreeg ik een brief met de melding dat mijn rekening omgezet zou worden naar een Easy Guide Pack. De brief bevatte geen informatie over het Easy Go Pack. Ik heb die informatie elders gevonden en wens omzetting naar een Easy Go Pack. De bank werpt steeds nieuwe barrières op om die omzetting te bereiken. Sinds oktober 2023 heb ik diverse pogingen ondernomen maar steeds zonder succes. Om wat voor reden dan ook wenst de bank zelf te bepalen met welk soort rekening ik akkoord moet gaan. De bank gaat op deze manier paternalistisch om met de klant.

Berichten (4)

BNP Paribas Fortis

Naar: G. R.

22/02/2024

Geachte,BNP Paribas Fortis heeft uw klacht goed ontvangen.We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================

G. R.

Naar: BNP Paribas Fortis

10/03/2024

Geachte,Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn klacht.Is er een oplossing mogelijk?Vriendelijke groet, Fam Van Oeffelen-Rosseel

BNP Paribas Fortis

Naar: G. R.

20/03/2024

Geachte,BNP Paribas Fortis heeft uw klacht goed ontvangen.We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.U mocht op 22/2/2024 reeds het antwoord in bijlage ontvangen.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================

BNP Paribas Fortis

Naar: G. R.

23/04/2024

Geachte,BNP Paribas Fortis heeft uw klacht goed ontvangen.We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform