Terug

Onvriendelijke klantendienst, negeren van mails na klacht artikelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Bemini

23/06/2024

Beste Beide slaapzakken hebben na gebruik van 2 weken, mijn zoon is nu 11 maanden, gaten aan de plaatsen waar de ritsen zitten. Dit zou echt niet mogen. Hier zijn de slaapzakken echt te duur voor. Ik vond eerst mijn bestelling niet terug en vroeg de klantendienst om hulp. Hier werd duidelijk geïrriteerd en onvriendelijk gereageerd. Uiteindelijk vond ik de bestelling dan zelf die duidelijk via jullie was. Jullie hadden mij dus echt wel kunnen helpen mits moeite. Ik werd genegeerd.. sorry maar dit is niet van deze tijd. Ik wil zelfs geen nieuwe slaapzakken meer, geef maar geld terug dan koop ik er van een ander merk! Jammer want het is niet dat ik voor de eerste keer koop he!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform