Beste Test-Aankoop,Graag dien ik een klacht in om onze situatie kenbaar te maken - wij zijn onder geen beding zelf nog op zoek naar compensatie. De situatie:- 2 bestellingen doorgevoerd in juli 2021, netjes 30% voorschot betaald. (Binnendeuren en smeedijzeren deur).- na 11 maanden geen enkel zicht op leverdatum van binnendeuren -> offerte laten annuleren en bij alternatieve leverancier op 2 maanden geholpen.- smeedijzeren deur kon niet meer geannuleerd worden. Voorschot van beide werd gecombineerd (dus +/- 75% reeds betaald!)- telkens afgescheept worden in contact (waarom ben je zo ongeduldig, waarom bel je hiervoor, ...) en nooit een datum vastkrijgen (over 4 weken, over 2 maanden, ...)- advocaat onder de arm genomen om meer druk te zetten, uiteindelijk plaatsing 22 maanden na bestelling.Vooral de contacten en de manier waarop er gecommuniceerd worden, doen je niet voelen dat je als klant wordt gewaardeerd. Bijkomend hang je door het voorschot ook letterlijk aan handen en voeten gebonden.Je bent hierdoor als klant machteloos, hoewel je wel al een groot deel van je geld aan de handelaar hebt overgemaakt.