Terug

Onvriendelijke after-sales & lange levertermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. I.

Naar: D'Hondt Interieur

11/02/2024

Beste Test-Aankoop,Graag dien ik een klacht in om onze situatie kenbaar te maken - wij zijn onder geen beding zelf nog op zoek naar compensatie. De situatie:- 2 bestellingen doorgevoerd in juli 2021, netjes 30% voorschot betaald. (Binnendeuren en smeedijzeren deur).- na 11 maanden geen enkel zicht op leverdatum van binnendeuren -> offerte laten annuleren en bij alternatieve leverancier op 2 maanden geholpen.- smeedijzeren deur kon niet meer geannuleerd worden. Voorschot van beide werd gecombineerd (dus +/- 75% reeds betaald!)- telkens afgescheept worden in contact (waarom ben je zo ongeduldig, waarom bel je hiervoor, ...) en nooit een datum vastkrijgen (over 4 weken, over 2 maanden, ...)- advocaat onder de arm genomen om meer druk te zetten, uiteindelijk plaatsing 22 maanden na bestelling.Vooral de contacten en de manier waarop er gecommuniceerd worden, doen je niet voelen dat je als klant wordt gewaardeerd. Bijkomend hang je door het voorschot ook letterlijk aan handen en voeten gebonden.Je bent hierdoor als klant machteloos, hoewel je wel al een groot deel van je geld aan de handelaar hebt overgemaakt.

Berichten (2)

D'Hondt Interieur

Naar: O. I.

12/02/2024

Beste,Reden van onderstaande klacht is het openstaand eindsaldo dat klant niet wou betalen.Voor de langere wachttijd is een financieel akkoord bekomen die beide partijen hebben aanvaard.Levering van de smeeddeur is afgehandeld sinds 28/02/2023.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst Service Juridiquewww.dhondtinterieur.bekeukens trappen deuren kasten parketcuisines escaliers portes armoires parquet

O. I.

Naar: D'Hondt Interieur

12/02/2024

Beste,Afstrijden heeft bij jullie als bedrijf geen zin, maar opnieuw een mooi voorbeeld van klachtenonderdeel puntje 4. Jullie zetten klanten niet centraal, maar de eigen belangen (€ ?). We gaan in de toekomst zien hoe geïnformeerde klanten hierop gaan reageren, van ons hoeven jullie geen order meer te verwachten.P.s.: ons afschilderen als wanbetalers is nog een klein extraatje - toch vreemd dat bij de andere 15 leveranciers waar we mee hebben gewerkt niet 1 factuur te laat werd betaald, zelfs geen dag...Aan jullie om te interpreteren waar de fout zit,Olivier


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform