Beste,Nogmaals onze excuses dat dit zo lang duurt. Ik kan u verzekeren dat we hier wel zeker nog mee bezig zijn en we u niet aan het lijntje zijn aan het houden.Op dit moment zijn we nog aan het wachten op het onderdeel van de tafel met de gaten voor het verlengblad en de zwarte nis die ook een beschadiging vertoonde.Het onderdeel van de tafel was eerst door de leverancier opgestuurd zonder gaten. Bij de herlevering bleek dit weer zo te zijn. Na telefonisch contact met de leverancier is dit verduidelijkt en zullen ze de juiste lat (met gaten) opsturen. Vorige week nog heb ik een rappel gestuurd voor de nis, aangezien ik daar nog geen nieuwe bevestiging had ontvangen.Zoals eerder reeds meegegeven is het momenteel zeer moeilijk om correcte levertermijnen te geven. Onze leverancier bevestigt er ook geen naar ons toe, dus ik kan u niet vertellen wanneer dit juist in orde zal komen. Ik begrijp dat dit vervelend is voor u, voor ons is dit ook zeer onprettig om u niets concreet te kunnen geven. Wij hebben deze meubels zelf niet op stock, anders hadden we u daaruit reeds geholpen. We moeten echt wachten op de leverancier, op wanneer deze ons de goederen levert.We hopen hier van de leverancier nu toch de juiste goederen voor te ontvangen, al kan ik spijtig genoeg niet zeggen wanneer dit zal zijnMet vriendelijke groeten,Karen MondtMonikids NVKrea-ColifacOpeningsuren levering/service dienstMa, Wo,Do, Vr: 8u00 - 18u-Dinsdag: 8 u -15 u-Za-Zo: GeslotenTel: 03 760 18 50www.krea.bewww.colifac.be