Terug

Onvolledige levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: KREA

31/10/2021

Beste, Op 28/02/2021 sloten wij een koop-/verkoopovereenkomst af met Krea. Wij kochten een eetplaats (tafel,verlengstuk tafel, barkast, dressoir, tvmeubel) en kleerkast. De levertermijn was 14 weken. Dit werden er uiteindelijk 24. De meubels werden geleverd op 11/08/2021. Helaas was de levering niet correct. 2 x bodem van schuiven tv meubel ontbrakenzwarte nis van barkast was beschadigdlegplank van barkast ontbreekthet verlengstuk van de tafel kan niet gemonteerd worden wegens slecht afgewerkte gaten in tafelWe werden bij levering verplicht om het volledige bedrag te betalen anders werden alle meubels terug meegenomen.Dit werd als klacht verstuurd 12/08/2021naar Krea. 1 maand later op 15/09/2021 werd opnieuw een klacht verstuurd om te vragen hoe het ondertussen stond met de gepland levering van de ontbrekende stukken. Er was toen nog geen zicht op levertermijn.Op 03/10/2021 werd opnieuw een mail verstuurd naar de klachtendienst van Krea. Krea heeft toen terug gestuurd dat er intussen een levering is gebeurd door de leverancier aan hen met nieuwe goederen maar ook die bleken niet correct te zijn. Ze wachten op een nieuwe levering. We zijn ondertussen 31 oktober, 35 weken na de aankoop. Tot op heden beschikken wij nog steeds niet over de correcte levering.Wij hebben het gevoel aan het lijntje te worden gehouden en denken niet dat dit nog in orde zal komen. Wij zullen juridische stappen ondernemen indien hier geen oplossing voor komt.

Berichten (1)

KREA

Naar: T. B.

02/11/2021

Beste,Nogmaals onze excuses dat dit zo lang duurt. Ik kan u verzekeren dat we hier wel zeker nog mee bezig zijn en we u niet aan het lijntje zijn aan het houden.Op dit moment zijn we nog aan het wachten op het onderdeel van de tafel met de gaten voor het verlengblad en de zwarte nis die ook een beschadiging vertoonde.Het onderdeel van de tafel was eerst door de leverancier opgestuurd zonder gaten. Bij de herlevering bleek dit weer zo te zijn. Na telefonisch contact met de leverancier is dit verduidelijkt en zullen ze de juiste lat (met gaten) opsturen. Vorige week nog heb ik een rappel gestuurd voor de nis, aangezien ik daar nog geen nieuwe bevestiging had ontvangen.Zoals eerder reeds meegegeven is het momenteel zeer moeilijk om correcte levertermijnen te geven. Onze leverancier bevestigt er ook geen naar ons toe, dus ik kan u niet vertellen wanneer dit juist in orde zal komen. Ik begrijp dat dit vervelend is voor u, voor ons is dit ook zeer onprettig om u niets concreet te kunnen geven. Wij hebben deze meubels zelf niet op stock, anders hadden we u daaruit reeds geholpen. We moeten echt wachten op de leverancier, op wanneer deze ons de goederen levert.We hopen hier van de leverancier nu toch de juiste goederen voor te ontvangen, al kan ik spijtig genoeg niet zeggen wanneer dit zal zijnMet vriendelijke groeten,Karen MondtMonikids NVKrea-ColifacOpeningsuren levering/service dienstMa, Wo,Do, Vr: 8u00 - 18u-Dinsdag: 8 u -15 u-Za-Zo: GeslotenTel: 03 760 18 50www.krea.bewww.colifac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform