Wij hebben op 18 maart 2022 een offerte gekregen van D-Lightz voor een gedeelte van de verlichting in ons huis. Deze hebben we kortelings nadien geaccepteerd en op 22 april 2022 hebben we hiervoor een voorschotfactuur betaald. Alle armaturen zijn besteld geweest, toch volgens de bestelbon.Afhaling was gevraagd voor september 2022, dit om alles meteen te kunnen laten ophangen door de elektricien, dewelke in die periode andere werken in de werf ging uitvoeren. Levering van alle goederen ging geen probleem zijn. Geen (negatieve) feedback gehoord over mogelijke problemen voor een tijdelijke levering van de armaturen.Op de datum van afhaling, 12 september 2022, bleek niet alles binnen te zijn en was er zelfs een deel foutief. Datum voor het resterende deel van de bestelling bleef maar vooruitgeschoven worden. Uiteindelijk pas eind november en begin december was er bericht dat alles binnen was. Dit is uiteindelijk ook het moment waarop alles betaald is geweest. Wijzelf zijn begin december verhuisd naar onze nieuwe woonst, al vrij snel kwamen de eerste problemen met de geleverde verlichting. De opbouwspots gaven verschillende problemen. Dit probleem is aangekaart bij D-Lightz. Ook al had ik amper nog vertrouwen in hun manier van werken en hun producten, zij stonden erop om alles in garantie te regelen. Technische vragen van de elektricien werden niet beantwoord. Men ging 12 wisselstukken leveren, om alles te doen werken. Ook hiervoor weer geen concrete datum. Toen er uiteindelijk witte rook was dat alles binnen was, ergens in de loop van april of mei, hebben we een afspraak gemaakt dat we alles konden ophalen op 8 juni 2023. Bij afhaling bleek dat ze in plaats van de 12 benodigde drivers en 4 betaalde (maar kapotte) armaturen, dewelke we hadden binnengeleverd, op hun vraag, om te laten uitzoeken wat het probleem was, 6 nieuwe lampen voor ons hadden. In plaats van de wisselstukken voor de huidige 12 kapotte armaturen die geïnstalleerd zijn bij ons thuis, krijgen we nu slechts 6 nieuwe armaturen, waarvan de lichtbron zelf ook al niet aan de wensen voldoet, en is er van de 6 andere benodigde armaturen en de 4 reeds betaalde en binnengeleverde armaturen geen spoor meer. De 6 resterende armaturen gingen worden opgestuurd, maar hiervan is helemaal niets van in huis gekomen. Men negeert onze vragen via mail, wanneer we telefoneren of op bezoek gaan in de winkel geven ze geen concrete informatie. De problemen die we met D-Lightz ondervonden hebben zijn de volgende:- Geen communicatie, of, in het beste geval, onvolledige communicatie.- Geen leveringen op tijd, geen correcte leveringsdatum.- Afspraken dewelke eenzijdig worden aangepast, zonder ons medeweten in.- Een volledig betaalde bestelling, maar geen volledige bestelling gekregen in de plaats.- Kwalitatief minderwaardige producten.Wat wensen we van hen:- Een correcte leveringsdatum voor de resterende 6 armaturen en de 4 kapotte armaturen waar zij zich aan houden.- Een voorlopige teruggave van de aankoopsom van 6 armaturen totdat deze geleverd zijn.- De mogelijkheid tot annulatie van deze armaturen indien deze levering nogmaals de vooropgestelde datum en/of een nog nader te bepalen redelijke termijn overschrijdt. Mentaal hebben zij deze redelijke termijn reeds lang overschreden, we wachten per slot van rekening al sinds januari op werkende armaturen en al sinds september vorig jaar op onze volledige bestelling.