Terug

onvolledige levering en afwerking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: KVIK

03/04/2022

Beste,de bestelde keuken werd eind februari geïnstalleerd, echter onvolledig afgewerkt. Op 2 maart heb ik de eerste gebreken schriftelijk doorgegeven, er volgde enkel een antwoord op wat ze niet in orde zouden brengen.Op 23 maart heb ik Kvik opnieuw aangeschreven met een opsomming van de tekortkomingen, met de vermelding dat indien er geen gevolg aan gegeven wordt, er een officiële ingebrekestelling zou volgen.Het schrijven werd beantwoord, men zou het in orde brengen. Echter zonder concrete datum wanneer. Intussen, 1 maand later, is er nog steeds geen gevolg gegeven.Tekortkomingen:1. gasvuur werd niet aangesloten, KVIK weigert dit omwille van verantwoordelijkheid(?) maar nadat mijn aannemer het heeft aangesloten blijkt de lade niet meer te sluiten.2. gasvuur functioneert niet3. er werd niets afgekit, stijlen worden op hun plaats gehouden dmv spaces4. Er ontbreken schappen.5. Het meegeleverde reinigingsproduct voor het werkblad verwijdert de vlekken op het werkblad niet.6. de uitlijning van het voorvlak is slordig uitgevoerdMijn geduld is op, ik stel voor dat ik mijn eigen aannemer de resterende werken laat uitvoeren en zelf voor een nieuw gasvuur zorg. De openstaande restfactuur gaat daarvoor net volstaan.mvg

Berichten (3)

KVIK

Naar: P. C.

06/04/2022

Beste,Kan u ons melden in welke winkel deze keuken werd aangekocht ?Alvast bedankt,Kvik's handling of your personal data: When you contact us, you give us some of your personal data - like your name and email address. We use this data to process your inquiry. Sometimes it is saved so we can follow-up. We ensure that your data is treated and stored responsibly according to the EU General Data Protection Regulation (GDPR). You can read more here s:www.kvik.comrivacy'

P. C.

Naar: KVIK

06/04/2022

Beste,De keuken werd in Turnhout besteld.MvgPeter

KVIK

Naar: P. C.

12/04/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform