Beste, in jan/febr 2022 bestelden wij een thuisbatterij bij firma Vannec- vlotte plaatsing , fact op 8maa22- 9 mei gemaild dat er iets misloopt met communicatie tss batterij/app- mail 7/6 : afspraak gemaakt vr 14/6- afspraak 14/6 ok, probleem wel niet opgelost, wel geconstateerd dat er een meter ontbreekt bij de oorspronkelijke installatie- mail 22/6 : herhaling melding bovenstaande, geen reactie- mail 2/7 : herhaling melding: geen reactie- mail 27/8 : herhaling melding- mail 29/8: jullie reageren op mail 27/8 + nog 2 mails over en weer op 29/8- afspraak gemaakt vr 8/9 voor interventie- afspraak 8/9 telefonisch verschoven nr 21/9- interventie 21sept: niemand gezien- mail 16/10 : geen reactie gehad- mail 18/10 : geen reactie gehad- mail 26/10 : geen reactie gehad- mail 7/11 : geen reactie gehad- mail 16/11 : geen reactie gehad- tel. contact 17/11 met afspraak voor 5/12 als resultaat (na vele uren wachtmuziekjes, onbeantwoorde mails/sms-en)- afspraak telefonisch verzet nr 9/12 dr vannec- mail 17/11 : vraag bevestiging/extra uitleg : geen reactie gehad- mail 25/11 : herhaling bovenstaande: geen reactie gehad- mail 30/11 : herhaling bovenstaande geen reactie gehad- interventie 9dec: niemand gezien- diverse mails/wachtmuziekjes/smsen later: telefonisch nieuwe afspraak gemaakt voor 30 jan 23- interventie 30/1: niemand gezien- beetje googlen leert me dat er zo diverse klachten zijn....