Terug

onvolledige installatie/loze beloften

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. W.

Naar: VANNEC

31/01/2023

Beste, in jan/febr 2022 bestelden wij een thuisbatterij bij firma Vannec- vlotte plaatsing , fact op 8maa22- 9 mei gemaild dat er iets misloopt met communicatie tss batterij/app- mail 7/6 : afspraak gemaakt vr 14/6- afspraak 14/6 ok, probleem wel niet opgelost, wel geconstateerd dat er een meter ontbreekt bij de oorspronkelijke installatie- mail 22/6 : herhaling melding bovenstaande, geen reactie- mail 2/7 : herhaling melding: geen reactie- mail 27/8 : herhaling melding- mail 29/8: jullie reageren op mail 27/8 + nog 2 mails over en weer op 29/8- afspraak gemaakt vr 8/9 voor interventie- afspraak 8/9 telefonisch verschoven nr 21/9- interventie 21sept: niemand gezien- mail 16/10 : geen reactie gehad- mail 18/10 : geen reactie gehad- mail 26/10 : geen reactie gehad- mail 7/11 : geen reactie gehad- mail 16/11 : geen reactie gehad- tel. contact 17/11 met afspraak voor 5/12 als resultaat (na vele uren wachtmuziekjes, onbeantwoorde mails/sms-en)- afspraak telefonisch verzet nr 9/12 dr vannec- mail 17/11 : vraag bevestiging/extra uitleg : geen reactie gehad- mail 25/11 : herhaling bovenstaande: geen reactie gehad- mail 30/11 : herhaling bovenstaande geen reactie gehad- interventie 9dec: niemand gezien- diverse mails/wachtmuziekjes/smsen later: telefonisch nieuwe afspraak gemaakt voor 30 jan 23- interventie 30/1: niemand gezien- beetje googlen leert me dat er zo diverse klachten zijn....

Berichten (2)

K. W.

Naar: VANNEC

18/02/2023

Ongeveer 1 week na de derde mislopen afspraak lukte het me na telefonisch contact een nieuwe afspraak te maken. Ditmaal met succes en de ontbrekende meter werd geïnstalleerd,waarvoor dank.Nu blijkt - na 1 week - dat dit een broodnodige melding / installatie was. Immers ik kon vrijwil onmiddellijk bemerken nu dat 1 van de twee batterijen niet meer werkt en dus vermoedelijk kapot is ?!?- ik heb dit gemeld op 14/2 maar nog geen reactie na mail. Bij het telefoneren raakte ik nog iet binnen

K. W.

Naar: VANNEC

21/03/2023

Momenteel zijn we opnieuw een maand verder. Ik stuurde mails op 15 febr 22febr 27febr 1maa en 16maa. Allemaal zonder resultaat of reactie. Ook telefonisch geen gehoor. Enkel op 23/2 kreeg ik een melding dat dit doorgespeeld werd naar SAJ de leverancier van de batterij. Ik speelde hen op eigen initiatief (wegens uitblijven reactie) alle mails door sedertdien, alsmede factuurinfo, EAN info etc etc, in de hoop zo alles te kunnen versnellen. (service.eu@saj-electric.com) Behalve de reacti dat ze me gingen bellen, en dan nog eens dat ze me vorige week gingen bellen bleef alles dus stil opnieuw. Dus ook geen van de beloofde telefoontjes.Ik hoop nog steeds op de klantvriendelijkheid om dit op te lossen, maar geduld is bijna opmvrgrkoert Walleyn0474665995Zwijnaarde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform