Terug

onvolledige herstelling

Opgelost Openbaar

PC-Shop De Nieuwe Belgen BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

W. S.

Naar: PC-Shop De Nieuwe Belgen BV

26/08/2024

Korte beschrijving van uw probleem In december 2023 heb ik mijn Dell laptop ter nazicht binnengebracht bij PC-Shop De Nieuwe Belgen in Gentbrugge. In maart 2024 heb ik mijn herstelde laptop opgehaald. Er zijn mij 298.75 EUR kosten aangerekend, o.a. voor een nieuwe harde schijf en een abonnement op MS 365 (er is tussendoor nooit geïnformeerd over de kosten). De kosten zijn vrij hoog gezien een refurbished laptop wordt aangeboden voor 200 EUR. Na korte tijd blijkt het scherm niet goed te werken (gecrasht). Hiervoor zou nog eens 51.78 EUR worden aangerekend. Ik kon wel met vermindering een refurbished laptop aankopen, doch gezien de gebrekkige herstelling ben ik hier niet op ingegaan. Ik heb uiteindelijk elders een nieuwe laptop gekocht voor 430 EUR. Ik voel met bedot!

Berichten (2)

PC-Shop De Nieuwe Belgen BV

Naar: W. S.

26/08/2024

Beste Testaankoopbij het lezen van dit bericht heb ik direct contact opgenomen met mr. Wim.Ik vind het jammer dat hij me dit niet persoonlijk heeft gemeld, maar blijkt nu dat hij zijn ongenoegen al wel had doorgegeven aan mijn partner.Bij de vorige herstelling is mr. Wim steeds zeer begripvol, vriendelijk en correct geweest naar mij toe.De aangerekende kosten van de oorspronkelijke herstelling zijn zeker gerechtvaardigd, maar inderdaad bij een terugkomend probleem (strepen op zijn scherm) bleek dan dat ook dit onderdeel moest vervangen worden en er extra kosten waren. Al bij al redelijk veel voor een “refurbished” laptop, We verkopen en herstellen al meer dan 30 computers, en “ontevreden” klanten kan ik op mijn één hand tellen.Niettemin heb ik telefonisch gemeld aan mr. Wim dat ik bereid ben een deel van de kosten in mindering te brengen en het terugnemen van een nieuw onderdeel. Mr. Wim komt daar deze week voor langs.Vriendelijke groeten van TineVerzonden met Microsoft Surface Protine@dnb.bePC-Shop De Nieuwe Belgen BVBraemstraat 4 - 9050 GentbruggeTel: 09/2302734OPEN: di-wo-do van 11 tot 19uvrijdag van 14 tot 19u*zaterdag van 12 tot 17uVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 26 augustus 2024 16:15Aan: Tine Cauwe tine@dnb.beOnderwerp: onvolledige herstelling‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

W. S.

Naar: PC-Shop De Nieuwe Belgen BV

28/08/2024

Bedankt voor de heel vlugge reactie en de compensatie!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform