Beste Testaankoopbij het lezen van dit bericht heb ik direct contact opgenomen met mr. Wim.Ik vind het jammer dat hij me dit niet persoonlijk heeft gemeld, maar blijkt nu dat hij zijn ongenoegen al wel had doorgegeven aan mijn partner.Bij de vorige herstelling is mr. Wim steeds zeer begripvol, vriendelijk en correct geweest naar mij toe.De aangerekende kosten van de oorspronkelijke herstelling zijn zeker gerechtvaardigd, maar inderdaad bij een terugkomend probleem (strepen op zijn scherm) bleek dan dat ook dit onderdeel moest vervangen worden en er extra kosten waren. Al bij al redelijk veel voor een “refurbished” laptop, We verkopen en herstellen al meer dan 30 computers, en “ontevreden” klanten kan ik op mijn één hand tellen.Niettemin heb ik telefonisch gemeld aan mr. Wim dat ik bereid ben een deel van de kosten in mindering te brengen en het terugnemen van een nieuw onderdeel. Mr. Wim komt daar deze week voor langs.Vriendelijke groeten van TineVerzonden met Microsoft Surface Protine@dnb.bePC-Shop De Nieuwe Belgen BVBraemstraat 4 - 9050 GentbruggeTel: 09/2302734OPEN: di-wo-do van 11 tot 19uvrijdag van 14 tot 19u*zaterdag van 12 tot 17uVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 26 augustus 2024 16:15Aan: Tine Cauwe tine@dnb.beOnderwerp: onvolledige herstelling