Terug

onvolledige en te late levering, geen reactie

Closed Openbaar

Onedirect

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

G. S.

Naar: Onedirect

06/02/2025

Bestelling van GSM, Merk Hammer model Construction 2 Thermal 5G, met webvermelding "met gratis smartwatch" en betaalde meerprijs voor express levering (1-2) dagen. 1 Bestelling van maandag, geleverd op donderdag. Mail met vraag voor terugbetaling meerprijs expresslevering ,wordt niet beantwoord. 2 Het geleverd pakket bevat geen Smartwatch. 3 Een faktuur heb ik nog niet kunnen bekomen. In bijlage printscreens van de verkoopsite van vandaag. Ik wens mijn supplement voor express levering terugbetaald, de smartwatch geleverd zien en de faktuur. Bijkomend staat er op de technische eigenschappen van het artikel een garantie van 2 jaar, maar onderaan in de garantievoorwaarden (speciaal te openen) , dat Onedirect slechts 1 jaar garantie geeft. Gaat het hier om meerdere KLEINE vergetelheden, die u snel kan oplossen. of is er wat anders gaande? We beginnen wat te twijfelen. Ook blijkt u niet bereikbaar via chat of telefoon. Per telefoon krijg ik voor keuze nederlands geen antwoord, voor keuze frans krijg ik de vraag in het spaans om te wachten. (Telefoonnummers van Besteldienst en financiele dienst. Het algemeen nummer 0858883452 is onbestaand.)

Berichten (2)

G. S.

Naar: Onedirect

14/02/2025

Geachte Heer - Mevrouw, 8 dagen na mijn vorig schrijven: De smartwatch is gisteren aangekomen. Hiermee is punt 2 opgelost. In uw schijven vermelde u dat ik een faktuur kon ontvangen, maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen of kunnen downloaden van uw Web. Dit wordt echt wel dringend! Voor de andere punten in mijn schrijven mocht ik nog geen reactie ontvangen. Toch wens ik op elk punt minstens een antwoord of actie. Hopend dat u begrijpt dat dit niet zo maar onbeantwoord kan blijven. Hoogachtend

Bemiddeling door Testaankoop 05 maart 2025

Onedirect

Naar: G. S.

11/03/2025

Beste, Wij begrijpen niet waarom wij deze email ontvangen waar jullie aanduiden dat er een klacht openbaar wordt op jullie webpagina. Dit probleem is al lang opgelost en de klant is hiervan op de hoogte. Ik zal de punten waar de klacht over gaat uitleggen. Expres levering: Klant heeft 03/02 om 21:41 besteld dus dat betekent dat de bestelling de volgende dag wordt opgestuurd en de levering binnen 2 werkdagen gedaan moet worden. Dit is ook zo gebeurd, de bestelling is 06/02/2025 geleverd om 10:37, binnen termijn. De klant kan alle info over onze leveringen vinden op onze webpagina bij algemene voorwaarden. s:www.onedirect.be/algemene-voorwaarden Hier de link van de levering: s:www.dhl.com/nl-nl/homeaceren.?tracking-id=8911495666submit=1inputsource=marketingstage Gratis smartwatch: Wij hebben op 07/02 de smartwatch naar de klant opgestuurd. Ze heeft contact met ons opgenomen via email waar wij haar klacht in behandeling hebben genomen. Door een systeemfout was de smartwatch niet toegevoegd aan de bestelling. Factuur is in een aparte email naar de klant gemaild. Zouden jullie meer informatie hierover willen, kunnen jullie ons gerust mailen. Voor verdere vragen, aarzel niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet Kind Regards Cordialement Un Saludo Nieky Overmeer Aftersales Manager Benelux ____________ +31 85 888 3452 +32 28 082 354 n.overmeer@onedirect.nl NL : www.onedirect.nl BE: www.onedirect.be INCEPT Group : incept-group.com ▪ Zekeringstraat 17A, 1014 BM, Amsterdam, Nederland De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be En nombre de klachten@test-aankoop.be Enviado el: viernes, 7 de marzo de 2025 17:40 Para: Onedirect Nederland - Contact contact@onedirect.nl Asunto: Verandering van status van je klacht Vous n’obtenez pas souvent d’e-mail à partir de klachten@test-aankoop.be. Pourquoi c’est important ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform