Terug

onvolledige bestelling en zelf retour betalen

Closed Openbaar

vibe & vibe

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

R. B.

Naar: vibe & vibe

13/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Beste Op 17 januari bestelde ik het product. Op 18 januari krijg ik een mail dat het product onderweg is. Op 27 januari mail ik om te vragen naar de leveringsstatus. Dit zou tussen 7 en 14 dagen gebeuren. Op 18/02 nog niets ontvangen, wel aanvraag tot betaling. Uiteindelijk ontvang ik op 25/02 een onvolledig product. Jullie stellen mij of een gedeeltelijke terugbetaling voor, of een retour. Aangezien jullie mij een onvolledig product versturen zijn jullie wel degelijk in de fout gegaan. Op jullie website staat geen voldoende info over retour. Jullie zijn ook moeilijk bereikbaar. In mijn mail over het onvolledig product hadden jullie anders kunnen reageren door mij een volledig product voor te stellen. De fout ligt bij jullie, niet bij mij. Dat jullie de kosten voor retour niet op jullie nemen vind ik dan ook allesbehalve. Ik geef alvast het relaas door aan Testaankoop. In de hoop dat jullie hiervoor een tegemoetkoming overwegen. Robine Béatse Hogerlucht 42 9600 Ronse

Bemiddeling door Testaankoop 28 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform