Terug

Onverwerkte retour

Opgelost Openbaar

Leto Hairstyling

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

A. V.

Naar: Leto Hairstyling

27/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 28/11/2024 heb ik in uw online winkel een Leto Air7 gekocht, waarbij ik het bedrag van € 139,95 met gratis verzending voor heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 13/12/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 18/12/2024 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op 19/12/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en op 30/12/2024 werd de Leto Air 7 bij u retour geleverd. Het afleverbewijs hiervan werd u nog eens extra bezorgd op 18/02/2025. Tot op heden, na 59 dagen en na meerdere contactpogingen, is de betaalinformatie voor de betaling van € 139,95 nog niet aangepast in de Klarna-app. Ik nodig u uit om de retour zo spoedig mogelijk te verwerken en de betaalinformatie aan te passen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Anne Van Herbruggen Bijlagen: • Orderbevestiging • Afleverbewijs DPD

Bemiddeling door Testaankoop 17 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform