Terug

Onverantwoord oprijden op privé oprit met TE zware camion

Closed Openbaar

Botha Bouwpunt Aalter-Bockaert en Thienpondt

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Botha Bouwpunt Aalter-Bockaert en Thienpondt

05/06/2020

Op 7 of 8 mei 2020 leverde uw firma Botha Bouwpunt Aalter bij mijn overbuur op nr. 19 een bigbag. Uw chauffeur besloot hierbij -uit gemakzucht -mijn privéoprit volledig te gebruiken voor zijn manoeuvres met de zware camion, 3 meter door kiezel en nog een zestal meter op asfaltoprit tot bijna aan mijn voordeur en oversteek goot! (andere chauffeurs die hier lossen met camion rijden vlot vanop straat achteruit zonder enige hinder en zelfs ZONDER in de kiezel te rijden).Deze privé-oprit is niet bestand tegen zware camions, alle chauffeurs ten lande weten dit en doen dit niet. Uw chauffeur eigent zich blijkbaar andere rechten toe zonder inachtname privé-eigendom en daaruit volgende schade. De lichte borduren zijn destijds gezet in mager beton, de ondergrond en asfalt zijn aangelegd voor auto's. De oprit werd steeds proper gehouden, nu zijn talrijke rubberbandensporen erop duidelijk zichtbaar door toedoen van uw chauffeur, de onderliggende schade aan borduren en oprit is nu mogelijks nog niet in te schatten met (eventuele) scheuren in asfalt tot gevolg tot aan de putdeksels.Het onverantwoord rijgedrag door de chauffeur Botha werd U telefonisch gemeld op maandag 11 mei 2020 om 17.50u nadat andere geburen mij de zware camion op mijn oprit meldden, navraag bij overbuur bevestigde dit die trouwens ZELF de omgewoelde en opgehoogde kiezel heeft geëffend (ook dit vertikte de chauffeur zelfs te doen). De manoeuvres op mijn oprit voerde uw chauffeur al uit voor de overbuur ter plaatse was (beseft u : dergelijke zaken kunnen ook nog burenruzies veroorzaken!).De firma Botha Bouwpunt Aalter werd telefonisch verwittigd op 11.5.20 maar doet een maand na de feiten of ze van niets weten alsof dit wel zal overgaan. Met dergelijke chauffeur(s) komt dit niet goed, uit gemakzucht of onkunde zullen zij nog schade toebrengen en dit stelt uw firma in een zeer slecht daglicht!Deze klacht kan dan ook bij uw firma een belletje doen rinkelen voor verdere schadedossiers te voorkomen.Uw firma (bij monde van een vrouwelijke werkneemster) noteerde mijn gegevens en zou mij op de hoogte brengen van een vervolg, was zelfs zeer nieuwsgierig welke chauffeur dit deed hoewel deze duidelijke instructies krijgen voor leveringen en voorkomen schade. Ik had de indruk dat deze klacht de nodige aandacht zou krijgen doch helaas, na een maand wacht ik nog steeds op uw reactie.Zie ook mijn google review over uw firma en de nalatigheid tot reactie na mijn melding.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform