3 weken geleden hebben we een klacht ingediend en we hebben helaas nog steeds geen oplossing. Ondertussen is een andere loodgieter langsgekomen om de werken te beoordelen. Hij was heel erg verbouwereerd van het resultaat! Hij stelt voor dat de leiding opnieuw wordt aangesloten. De leiding mag namelijk maar minimale bochten vertonen. Het werk van Peter Goossens van Easy Solutions lijkt echter eerder op een achtbaan. Bovendien zijn de wandbevestigingen die we hadden klaar gelegd en die verplicht zijn, niet gebruikt. Ook de vulkaniserende tape werd niet gebruikt. We wachten dus nog steeds op de toezegging van Peter Goossens om het geleverde werk correct af te ronden, ofwel de kosten terug te betalen ofwel de kosten van een andere loodgieter op zich te nemen. Hij weigert echter alle opties en blijft ons, de klant die niets van gas kent, prutsers noemen en hij blijft herhalen dat hij niet aansprakelijk is voor het geleverde werk omdat wij alle onderdelen zelf hadden gekocht. Onze rechten als klant zijn dus flagrant geschonden. Bovendien hebben we sindsdien een gasleiding die ronduit gevaarlijk is. Ook heeft Peter geprobeerd onze nieuwe doorstromer te installeren, tevergeefs. Wel heeft hij heel wat werktijd aangerekend om naar de klantendienst van Vaillant te bellen, zonder resultaat. Nadien hebben we de doorstromer zelf aan de praat gekregen door gewoon de opstartprocedure correct te volgen. Jammer dat hij dit niet zelf heeft gedaan en heeft gezegd dat de nieuwe doorstromer allicht defect is of dat de aarding van ons huisje niet correct is. Dus niet alleen bij de gasleiding heeft hij de bal volledig misgeslagen, ook zijn installatie van een nieuwe doorstromer was mislukt.