Terug

Ontstoppen=monsterfactuur

Closed Openbaar

Amelia Installaties

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Amelia Installaties

23/11/2021

Beste,Op zaterdag 20 november 2021 sprak onze huurder ons aan over een opstopping van de leiding. Zij heeft sos-ontstopping.be gecontacteerd om dit op te lossen.De mannen kwamen pas na 18u aan (extra kost avonddienst) hoewel ze veel eerder werden gecontacteerd en hadden verzekerd meteen te komen.1 uur werk en geen materiaal later vertrokken ze.Ze drongen aan de factuur onmiddellijk te betalen via whatsapp met qr code, dit was voor ons echter geen optie.De factuur werd meteen doorgestuurd via mail en bedroeg €1460,35!Dit terwijl zij telefonisch hadden gegarandeerd dat dit Max €600 zou kosten.De mail is niet beantwoordbaar, en dringt aan de factuur binnen de 24uur te betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform