Beste Ik heb op 09/08/2022 via Zalando een bestelling geplaats van 239,90 euro. Ik heb de factuur betaald op de rekeningnummer die op mijn factuur stond. Op 13/10/2022 ontvang ik het geld terug. Ik neem contact op en ze zeggen mij dat de rekeningnummer vranderd is. Ik stort het bedrag op 21/10/2022 terug naar hun nieuwe rekeningnummer. Ik neem terug contact op dat ik het betaald heb en ze ontvangen het bedrag op 24/10/2022. Ze melden mij ook dat ik de herinneringskosten mag negeren die bedraagt 15 euro. Op 24/11/2022 ontvang ik een brief in mijn brievenbus van Alektum Group met mededeling dat ik het factuur betaald heb maar de herinneringskosten niet betaald heb en daarvoor 55,82€ moet betalen. Na deze brief neem ik op 25/11/2022 contact op met Zalando en ze zeggen dat ik geen schuld bij hun heb en dat ik de herinneringskosten niet moest betalen. Ze raden mij aan om contact op te nemen met Alektum en zeggen dat ik geen schuld heb. Op 25/11/2022 bel ik Alektum ik probeer mij verhaal te vertellen en word ik al snel onderbroken om een klantnummer door tegeven. Nadat ze mijn dossier geraadpleegd hebben zegt de meneer dat ik het telaat betaald heb en dat ik de factuur moet betalen. Ik probeer nogmaals uit te leggen dat ik de factuur eerder betaald had maar op de oude rekeningnummer die op de factuur vermeld is. Meneer wordt al snel boos omdat ik niet op de hoogte was van de nieuwe rekeningnummer die in het groot overal op de site van Zalando stond. Ten eerste na mijn bestelling op 09/08/2022 heb ik niks meer besteld bij Zalando. Ik ben niet verplicht om te controleren of de rekeningnummer nog juist is. Ik stort het op de rekeningnummer die vermeld is op de factuur. Zalando heeft mij niet gecontacteerd of nieuwe rekeningnummer gestuurd. Er is een communicatiefout bij de collega's. Ik mag van Zalando de herinneringskosten negeren maar van de andere kant word ik aangegeven bij de incasso. Ik heb terug contact opgenomen met Zalando en ze geven mij 100% gelijk en willen het kosten terug trekken. Ik vindt het zeer jammer dat Alektum niet luisterd naar onze problemen en meteen al onbleefd praten met ons. Ik werd meerdere keren onderbroken terwijl ik mijn verhaal vertelde. Ik hoop dat jullie er als bedrijf iets aan gaan doen.