Terug

Ontevredenheid over service Catronics Grobbendonk

Closed Openbaar

Excellent Catronics

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Excellent Catronics

24/05/2017

Via de website https://www.re-pair.be/nl heb ik beroep gedaan op een technieker om ter plaatse te komen en te bekijken wat het probleem is met mijn televisie (Samsung Smart TV). De tv bleef steeds uitvallen en startte nadien automatisch terug op en dit bleef zich herhalen. Via de website heb ik duidelijk gemaakt wat het probleem is en hierop belde een technieker van Excellent Catronics te Grobbendonk me om een afspraak te maken. Hij kwam ter plaatse en keek wat het probleem was. Hij gaf aan dat het moederbord kapot is en dat dit vervangen moet worden, maar dat het grote kosten zullen zijn. Ik wilde er even over nadenken want waarschijnlijk zouden deze kosten meer zijn dan wat ik deze tv heb betaald. Nadien speurde ik even op internet en vond ik een manier waarop de tv wel werkte. Ik moest de wifi uitschakelen en sindsdien werkt mijn tv prima. Enkele weken later kreeg ik een factuur aan van 50 euro van Catronics. Op geen enkel moment is mij verteld dat ik 50 euro moest betalen. Dit werd niet vermeld op de website, noch via de telefoon en noch toen de technieker aan mijn deur stond. Als ik naar hun technieker had geluisterd, zou ik mijn tv ofwel hebben weggedaan, ofwel grote kosten gedaan hebben voor een nieuw moederbord. Nu ben ik blij dat ik nog steeds mijn tv kan gebruiken. Hierop ben ik naar Catronics geweest om het probleem uit te leggen. Ik vind het ten onrechte dat ik moet betalen voor een fout advies zonder herstelling en dat het mij geen enkele keer is vermeld vooraf. De manager werd erbij gehaald en zij gaf aan dat er een fout is gebeurd. Dat er 50 euro kosten aan waren verbonden moest ten eerste vermeld worden aan de telefoon en vervolgens ook bij de afspraak, zo gaf ze zelf aan. We zijn niet tot een oplossing gekomen. Zij weigerde het volledige bedrag te laten vallen en ik wens niet te betalen.

Berichten (1)

Excellent Catronics

Naar: A. C.

29/05/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform