Beste,
Op 30 oktober 2023 kocht ik bij istikbal Antwerpen/Hoboken, een Graphene premium matras (160x200) voor 720 €.
Nog voor er 1 jaar voorbij was, zakte de matras in het midden in. (Bovendien werd de matras eigenlijk maximaal 9 maanden gebruikt, omdat we de rest van de tijd in Turkije waren)
Hij valt nog steeds onder de garantie.
Ik heb dit gemeld aan het filiaal in Antwerpen-Hoboken en ze vroegen me om foto's van de matras te maken en ze op te sturen via WhatsApp (foto's bijgevoegd). En op basis van deze foto's hebben ze mijn aanvraag helaas afgewezen.
İk zei;
"Ik accepteer dit nooit. Als iemand die altijd maar istikbal heeft gebruikt voor jaren en het nog steeds gebruikt, eis ik dat het wordt gekontroleerd door een expert en wordt vervangen,"
Ik gaf aan dat ik klaagde over dit bed dat ervoor zorgde dat mijn onderrug / rug en alle gewrichten pijn deden als ik 's ochtends opstond. Ik zei ook dat ik zelfs een doktersrapport kon krijgen als dat nodig was.
Ik accepteer dit afwijzende antwoord nooit, dat alleen werd gegeven door naar de foto's te kijken zonder zelfs maar een expert te sturen.
Tevens, de foto van het bed werd 's middags genomen, dat wil zeggen toen er niemand op lag, toen het leeg was. Desondanks is het duidelijk dat het midden verzonken is.
Slechts één van de verkopers van het filiaal Antwerpen/Hoboken kwam naar het bed kijken. Hij keek/zag het, ging erop liggen en zei "het is echt ingezakt, zelfs de hoes ligt niet meer plat, ik zal dit zeker overbrengen" en vertrok.
Na 2 maanden wachten waren we erg verbaasd dat het werd afgewezen, omdat de beslissing werd genomen met foto's, zonder zelfs maar een expert te sturen.
Gelieve dit te bekijken aub.
Alvast bedankt
Mvg,
Kadir Gül
0476 71 06 62
Berendrechtstraat 28
2020 Antwerpen