Terug

Onterechte parkeerboete en laattijdige terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Parking Brussels

24/05/2018

Parkeerboete gekregen op 05/05/18 in Anderlecht ter hoogte van Instituutstraat, maar wél betaald via sms. Bewijzen hiervan op mijn gsm.Zoals gevraagd door Parking Brussels op hun parkeerticket, netjes de som betaald, om dan in theorie het geld teruggestort te krijgen. Ik ben immers volledig in regel en kan dit staven.Helaas is dit nog niet gebeurd. Verscheidene malen telefonisch contact trachten op te nemen, doch niemand neemt OOIT op. Klantendienst (080035678) is NIET bemand. Op verscheidene dagen én tijdstippen binnen de openingsuren proberen te bellen. Via mail (14/05/18) uiteindelijk reactie gekregen op mijn klacht. Mijn bedrag van 25 euro ging binnen de 10 dagen teruggestort worden. Dit is niet het geval. Wederom trachten te bellen, geen gehoor. Ook via mail geen respons. Ik wacht vruchteloos op mijn 25 euro, die onterecht werd aangerekend.Het bedrijf heeft mijn rekeningnummer, daar ik op 08/05 de betaling naar hun heb uitgevoerd. Alle gegevens om deze 25 euro terug te storten zijn bijgevolg voorhanden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform