Terug

Onterechte Meervoudige Boeking en Slechte Klantenservice bij Sunweb.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

D. F.

Naar: Sunweb

20/07/2024

Mijn man en ik probeerden een last minute vakantie te boeken via hun website. Tijdens het vergelijken van prijzen voor verschillende data en hotels, merkten we niet dat we per ongeluk vier vakanties hadden geboekt bij hetzelfde hotel. Deze vakanties overlapten elkaar zelfs gedeeltelijk, wat duidelijk een menselijke fout aantoont. Toen we deze vergissing ontdekten in onze "Mijn Sunweb" account, probeerden we de overtollige boekingen te annuleren, maar dit bleek niet mogelijk. We namen onmiddellijk contact op met de klantendienst, waar een medewerker aanvankelijk bevestigde dat drie van de vier vakanties kosteloos geannuleerd konden worden vanwege de evidente fout. Echter, later op de dag ontvingen we een e-mail met de mededeling dat slechts één boeking kosteloos geannuleerd kon worden. De overige boekingen moesten we ofwel doorverkopen, of annuleren tegen een som van 80% van de totale prijs. Dit betekent dat we nu opgescheept zitten met vakanties ter waarde van in totaal 6.000 euro. De enige optie die ons werd geboden was om de vakantie van 24 september om te boeken, aangezien deze termijn voor omboeken zo in hun voorwaarden staat. Maar na deze ervaring durf ik niet meer op hun website te klikken, uit angst voor verdere problemen. Wij voelen ons in de steek gelaten en bedrogen door Sunweb. Deze situatie had eenvoudig opgelost kunnen worden, maar van hogerhand lijkt er geen bereidheid om ons te helpen. Wij werden niet in staat gesteld om met een manager te spreken en werden aan ons lot overgelaten. Ik wil graag dat andere mensen op de hoogte worden gebracht van deze onrechtvaardige behandeling en de slechte klantenservice die wij hebben ervaren. Ik hoop dat door ons verhaal te delen, anderen behoed kunnen worden voor dezelfde ellende.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform