Beste , Gelieve te stoppen met ingebrekestellingen te sturen.Gelieve in bijlagen het bijzonderste mailverkeer te willen vinden in dit dossier.1) 11/08/2021 : Mijn vrouw maakt melding dat bij ontvangst de jurk haar niet past en deze wil retourneren. 2) 31/08/2021 : Aangezien er na 20 dagen nog steeds geen reactie was op haar mail maakt mijn vrouw daar melding van dat er nog steeds geen retourlabel werd opgestuurd !! Waarop men reageert dat deze eerstdaags zal worden opgestuurd. 3) 09/01/2022 : Zijnde 5 maanden na de eerste mail nog steeds geen retourlabel ontvangen , wel de melding dat er niet werd voldaan aan de betalingsverplichting ?? Mijn vrouw heeft maandelijks een mail gestuurd waar de retourlabel bleef , maar ze kreeg nooit een antwoord. Deze mails werden aangetekend verstuurd naar Klarna.4) 02/02/2022 : Eindelijk een eerste reactie : De retourtermijn was verstreken en het dossier moest worden betaald. U begrijpt dat we dit nooit zullen betalen. Het pakket staat hier nog steeds perfect ingepakt voor retour , maar we weten nog steeds niet naar waar. Ik stel voor dat we het pakket meebrengen naar de rechtbank en we zullen dit aan de voorzitter overhandigen met de nodige documenten.Ik zou uw klant maar het juiste advies geven.