Terug

Onterechte factuur

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: De Belgische Wijnbeurs

01/01/0001

Ik heb op 29 juli 2017 een bestelling gedaan voor 4x levering van 6 flessen rode wijn, totale waarde €196,-. Referentie van de bestelling : 355342. Zoals u kan zien, is de betaling van deze bestelling meteen voldaan bij het online bestellen via Ogone.Nu heb ik op 25 juli 2017 een nieuwe factuur ontvangen van €49,-. Ik heb echter geen nieuwe bestelling gedaan. Ik heb hiervan noch een bestellingsbewijs, noch hebben jullie van mij ooit de vraag voor of de bestelling van een nieuw pakket ontvangen.Dit is niet de eerste keer het fout loopt. Zo ben ik met jullie call centre in contact geweest rond een levering van het originele pakket die nooit is aangekomen, die uiteindelijk dan toch later geleverd is (en ik denk dat dit aan de bron ligt van deze foutieve factuur).Ik wil geen verdere wijn te ontvangen, en ook geen facturen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform