Terug

Onterechte factuur van schoonmaakbedrijf

Closed Openbaar

BV LA BELLE MAISON SCHOONMAAKBEDRIJF

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: BV LA BELLE MAISON SCHOONMAAKBEDRIJF

13/06/2022

Bij het schoonmaakbedrijf La Belle maison had ik een poetshulp (Maria) die in jan.en febr. 2021 slechts 3 keer bij mij gepoetst heeft. Nadien is de samenwerking stopgezet (reden: zie verder). Ik had op 3/03´21 al een klantenbijdrage gestort aan La Belle maison, maar het dossier bij Sodexo om de dienstencheques te ontvangen, liep veel vertraging op. Over dit probleem met Sodexo wisselde ik 5 emails uit met mijn contactpersoon bij La Belle maison Ella Kowalczyk.Op 30 april 2021 stuurde ik haar volgende mail, nadat het dossier, na heel wat tijd, eindelijk in orde was bij Sodexeo: 'De cheques werden bij Sodexho besteld en betaald (16 cheques).In mijn aanvraag heb ik om papieren cheques gevraagd, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Als ik deze ontvangen heb zal ik deze per post naar u opsturen op uw adres:Franklin Rooseveltplaats 1a, 2060 AntwerpenKristina Peeters ´ Ik heb de verschuldigde 12 dienstencheques 3 weken later ook doorgestuurd. Ik betaalde voor de 16 cheques 144 € aan sodexo, waarvan bewijs van betaling in bijlage.De samenwerking met poetshulp Maria is na 3 keer poetsen stopgezet ( 3 keer 3 uur poetsen nl. 15 jan.  27 jan. en 12 febr 2021) omdat er geen communicatie met haar mogelijk was.Ze was soms erg brutaal en eiste ook 4 dienstencheques voor slechts 3 uur werken en ik moest andere data doorgeven (nl.   14 jan 4h, 28 jan 4h en 11 februari 4 h omdat ze dit anders had doorgegeven aan het bedrijf.  Om die redenen wenste ik geen verdere samenwerking. Ik heb geen ander gebruik van dienstencheques meer gemaakt. Het bedrijf La Belle Maison stuurt mij nu een factuur van 450 €.Ik ga niet akkoord met de factuur. Ik heb de 12 dienstencheques, die ik verschuldigd was, doorgestuurd aan La Belle maison en had aan hen geen enkele verdere verplichting. In bijlage bewijs van betaling aan Sodexo voor 16 dienstencheques. Dit heb ik herhaaldelijk gecommuniceerd aan La Belle maison, maar ze reageren niet op mijn mails.Aangezien ik toch betaald heb voor de dienstencheques, zou het ook onlogisch zijn dat ik deze niet zou doorsturen. Ik kon voor geen enkel ander doel deze cheques gebruiken. Ik heb geen verdere dienstencheques gebruikt.Ik ga dan ook geenszins akkoord met de factuur van 450 €.uit met mijn contactpersoon bij La Belle maison Ella Kowalczyk.Op 30 april 2021 stuurde ik haar volgende mail, nadat het dossier, na heel wat tijd, eindelijk in orde was bij Sodexeo: 'De cheques werden bij Sodexho besteld en betaald (16 cheques).In mijn aanvraag heb ik om papieren cheques gevraagd, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Als ik deze ontvangen heb zal ik deze per post naar u opsturen op uw adres:Franklin Rooseveltplaats 1a, 2060 AntwerpenKristina Peeters ´ Ik heb de verschuldigde 12 dienstencheques 3 weken later ook doorgestuurd. Ik betaalde voor de 16 cheques 144 € aan sodexo, waarvan bewijs van betaling in bijlage.De samenwerking met poetshulp Maria is na 3 keer poetsen stopgezet ( 3 keer 3 uur poetsen nl. 15 jan.  27 jan. en 12 febr 2021) omdat er geen communicatie met haar mogelijk was.Ze was soms erg brutaal en eiste ook 4 dienstencheques voor slechts 3 uur werken en ik moest andere data doorgeven (nl.   14 jan 4h, 28 jan 4h en 11 februari 4 h omdat ze dit anders had doorgegeven aan het bedrijf.  Om die redenen wenste ik geen verdere samenwerking. Ik heb geen ander gebruik van dienstencheques meer gemaakt. Het bedrijf La Belle Maison stuurt mij nu een factuur van 450 €.Ik ga niet akkoord met de factuur. Ik heb de 12 dienstencheques, die ik verschuldigd was, doorgestuurd aan La Belle maison en had aan hen geen enkele verdere verplichting. In bijlage bewijs van betaling aan Sodexo voor 16 dienstencheques. Dit heb ik herhaaldelijk gecommuniceerd aan La Belle maison, maar ze reageren niet op mijn mails.Aangezien ik toch betaald heb voor de dienstencheques, zou het ook onlogisch zijn dat ik deze niet zou doorsturen. Ik kon voor geen enkel ander doel deze cheques gebruiken. Ik heb geen verdere dienstencheques gebruikt.Ik ga dan ook geenszins akkoord met de factuur van 450 €.

Berichten (1)

BV LA BELLE MAISON SCHOONMAAKBEDRIJF

Naar: K. P.

28/06/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform