Terug

onterechte betalingsverplichting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

M. M.

Naar: Cvneed

11/02/2025

Beste, Ik heb onlangs de site van CVNeed bezocht en mijn gegevens ingevuld om een voorbeeld van een CV te maken voor een vakantiejob. Zonder dat ik hier expliciet mee instemde, werd er een contract afgesloten. Na een maand ontving ik een betalingsherinnering in mijn spambox, en na twee maanden kreeg ik een herinneringsmail op mijn ingevulde adres. Aangezien ik nooit akkoord ben gegaan met een abonnement en ook nooit een bevestigingsmail heb ontvangen waarin stond dat er een abonnement was gestart, ben ik hier niet op ingegaan. Ondertussen heb ik een tweede e-mail ontvangen met bijkomende incassokosten. Ik ben niet van plan deze te betalen, aangezien ik me nooit bewust heb ingeschreven voor een betaalde dienst. Wat kan ik in deze situatie het beste doen? Ik hoor graag uw advies. Met vriendelijke groet, Marcilino

Berichten (1)

Cvneed

Naar: M. M.

12/02/2025

Beste Klachten, U heeft bij ons Cvneed een CV abonnement aangevraagd. Bij Cvneed ontvangen en genereren we alleen een CV als iemand het volledige bestelproces op onze website doorloopt. Dit betekent dat de persoons gegevens zijn ingevuld en de voorwaarden ‘Ik accepteer de algemene voorwaarden en privacybeleid en machtig Cvneed om maandelijks tot wederopzegging 30 euro incl. btw in rekening te brengen, met een opzegtermijn van een maand. Binnen de termijn van 14 dagen krachtens het herroepingsrecht kan het abonnement kosteloos worden beëindigd.’ en ’Ik verklaar dat ik 18 jaar of ouder ben of toestemming heb van mijn ouders of voogd.*’ zijn geaccepteerd en op ’Start met het maken van je CV. Abonnement starten met betaalverplichting’ is geklikt. Wij ontvangen de aanvraag pas als u de voorwaarden heeft geaccepteerd. Cvneed is niet verantwoordelijk voor de gegevens die worden ingevuld door de consument. Verder sturen wij altijd een bevestigingsmail en we geven wij ook in de algemene voorwaarde aan dat consumenten ook een herroeping periode van 14 dagen hebben die direct ingaan na het akkoord gaan. Ons platform biedt hulpmiddelen die het sollicitatieproces vergemakkelijken, waaronder een interactieve cv-maker, tekstgenerator en exclusieve toegang tot duizenden vacatures. We bieden géén gratis toegang tot onze diensten; onze dienstverlening is enkel voor betalende klanten. Met vriendelijke groet, Yulia Klantenservice Op 11 februari 2025 om 17:15:41 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X2601Z-RXD3G]

Bemiddeling door Testaankoop 20 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform