Terug

Onterechte betaling

Opgelost Openbaar

House Check

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. A.

Naar: House Check

18/01/2024

Beste, ik heb telefonisch een afspraak gemaakt 9/1 voor een elektriciteit keuring. Omdat we nieuwe elektriciteit hebben gelegd. Had een afspraak voor donderdag 11/1 om 10.10u. Ik heb dan contact opgenomen met onze elektricien om te vragen of hij ook aanwezig kon zijn, omdat ik er zelf niets van afweet. Hij moest nog een plan tekenen en zou dat zaterdagavond komen doen. En vroeg of ik de keuring kon verzetten. Ik heb dan terug contact opgenomen om de afspraak te wijzigen en dit 24u voor de afspraak. Ze zeiden me dat het me ongeveer 80€ zou kosten voor de wijziging, ik wist niet wat ik hoorde. Heb heb hen gezegd dat ze het dan maar moesten annuleren, want 80€ is wel wat overdreven. Nu krijg ik een mail dat ik 90€ moet betalen voor de wijziging of annulering. Er is geen chauffeur op de baan moeten gaan ze hebben geen werk verricht en krijg toch een factuur voor 90€ . Heb terug contact met hen opgenomen en zeiden dat het bedrag is omdat de keurder geen werk heeft . Ben eens gaan kijken bij Trustpilot en zijn daar heel slecht aangeschreven. Dit zijn echt wan praktijken, kan begrijpen dat je administratief iets moet betalen maar 90€ is er meer dan over.. Ik denk zelf niet dat dit wettelijk is 90€ vragen voor helemaal niets echt een schande. Hopelijk kunnen jullie mij daar verder in helpen groeten Nadia

Berichten (2)

House Check

Naar: N. A.

18/01/2024

Beste,Dank je wel voor je bericht.  We willen je laten weten dat we je mail in behandeling gaan nemen en dat we zo snel mogelijk bij je terug zullen komen.Heb je vragen over de  planning? Stuur dan je e-mail naar  planning@housecheck.be.  (Let op: annulaties worden enkel via  planning@housecheck.be  verwerkt)Voor vragen over  ontvangen facturen  of de boekhouding? Stuur dan je e-mail naar  boekhouding@housecheck.be.Als je ons een te betalen factuur wilt sturen, gebruik dan het e-mailadres  facturen@housecheck.be.  (Let op: inkomende facturen worden enkel via  facturen@housecheck.be  verwerkt)Alle andere vragen zullen binnen 5 tot 7 werkdagen worden afgehandeld.-- Met vriendelijke groeten,House Check02 582 62 32info@housecheck.beMarktplein 1/3 - 1740 Ternat - BE 0681 840 318

House Check

Naar: N. A.

23/01/2024

Beste Nadia,Jammer om te horen dat je ontevreden bent!Ik heb het intussen even voor u nagekeken en de annulatievoorwaarden werdenwel degelijk duidelijk met u gecommuniceerd.Onderstaand bericht werd u reeds bezorgd bij het maken van de afspraak.*Afspraak verplaatsen of annulerenWanneer je door omstandigheden deafspraak wil verplaatsen of annuleren, dien je dit minimaal 2 werkdagenvoor de afspraak te melden. Dit kan tijdens onze kantoorurenvia planning@housecheck.be oftelefonisch. Afspraken voor maandag dien je dus donderdag voor 16u30 teannuleren.**Let op! Indien de afspraak wordt geannuleerd binnen 1 werkdag voor deuitvoering zijn wij genoodzaakt 75% van de totaalfactuur met een minimumvan Eur85,- excl. BTW annuleringskosten in rekening te brengen.Opdrachtengepland op maandag kunnen niet in het weekend geannuleerd worden.Alvastbedankt om hier rekening mee te houden!*Bij een laattijdige annulatie is het voor ons helaas niet mogelijk om deinspecteur nog een andere afspraak te laten uitvoeren. Maar uiteraard moetdeze wel betaald worden voor de volledige dag. Ik vermoed dat u ook steedswenst vergoed te worden voor de tijd die u voor andere heeft voorzien?Tot slot geef ik u ook nog graag mee dat dit zeker geen wanpraktijken zijnmaar dat vele bedrijven dit beleid toepassen.Alvast bedankt voor uw begrip!Met vriendelijke groeten,House Check02 582 62 32info@housecheck.beMarktplein 1/3 - 1740 Ternat - BE 0681 840 318Op do 18 jan 2024 om 12:34 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform