Beste, ik heb telefonisch een afspraak gemaakt 9/1 voor een elektriciteit keuring. Omdat we nieuwe elektriciteit hebben gelegd. Had een afspraak voor donderdag 11/1 om 10.10u. Ik heb dan contact opgenomen met onze elektricien om te vragen of hij ook aanwezig kon zijn, omdat ik er zelf niets van afweet. Hij moest nog een plan tekenen en zou dat zaterdagavond komen doen. En vroeg of ik de keuring kon verzetten. Ik heb dan terug contact opgenomen om de afspraak te wijzigen en dit 24u voor de afspraak. Ze zeiden me dat het me ongeveer 80€ zou kosten voor de wijziging, ik wist niet wat ik hoorde. Heb heb hen gezegd dat ze het dan maar moesten annuleren, want 80€ is wel wat overdreven. Nu krijg ik een mail dat ik 90€ moet betalen voor de wijziging of annulering. Er is geen chauffeur op de baan moeten gaan ze hebben geen werk verricht en krijg toch een factuur voor 90€ . Heb terug contact met hen opgenomen en zeiden dat het bedrag is omdat de keurder geen werk heeft . Ben eens gaan kijken bij Trustpilot en zijn daar heel slecht aangeschreven. Dit zijn echt wan praktijken, kan begrijpen dat je administratief iets moet betalen maar 90€ is er meer dan over.. Ik denk zelf niet dat dit wettelijk is 90€ vragen voor helemaal niets echt een schande. Hopelijk kunnen jullie mij daar verder in helpen groeten Nadia