Terug

Onterechte betaling met creditcard

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: MyHeritage

08/06/2023

Beste,Ik bestelde op 27 mei 2023 een DNA-kit voor de prijs van 58 EUR. Ik betaalde dit met mijn creditcard. Tot mijn grote ontsteltenis zie ik dat u niet enkel die 58 EUR van mijn creditcard inde, maar ook nog eens 398,09 EUR. Ik heb geen abonnement of niets anders aangekocht. Ik wens dit geld onmiddellijk terug te ontvangen.Ik heb onmiddellijk gereageerd via het contactformulier, werd gebeld door iemand die het zou bespreken met zijn manager en me onmiddellijk terug zou bellen, maar helaas ik heb niemand meer gehoord. Ik heb nogmaals een mail gestuurd. Maar ik krijg geen enkele reactie.Siska Willems

Berichten (1)

MyHeritage

Naar: S. W.

16/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform