Begin vorig jaar heb ik tijdelijk een nummerplaat toegevoegd aan mijn 4411 app, die ik nadien opnieuw verwijderd heb. Echter zijn er in de daaropvolgende maanden nog twee keer aanrekeningen gebeurd op onze account d.m.v. automatische nummerplaatherkenning op deze nummerplaat. Ik heb hierover verschillende keren contact opgenomen met de helpdesk van 4411 om dit probleem aan te kaarten, maar ik heb een volledige onbereidheid ervaren om dit probleem om te lossen. Er is zelfs nog een keer een aanrekening gebeurd nadat ik het probleem al gerapporteerd had. Ik kreeg enkel maar de boodschap dat ik hen allerlei informatie zou moeten bezorgen waarover ze reeds beschikten (namelijk de details van de automatische inning die ze zelf uitvoerden), en ze probeerden ook de verantwoordelijkheid voor het probleem af te schuiven op Qpark. Uiteindelijk hebben ze na lang aandringen mijn vraag doorgestuurd naar de helpdesk van Qpark, een maand geleden, en sindsdien is er geen reactie meer gekomen, noch van 4411, noch van Qpark. Intussen heb ik de onterechte kosten die zijn aangerekend niet teruggekregen, ondanks alle tijd en energie die ik er al heb in gestoken. Ik vind ondertussen dat er ook een prijskaartje van een morele schadevergoeding aan deze situatie vast hangt want de manier waarop ze reageren op een fout die zeer duidelijk aan het niet functioneren van de app ligt is compleet ondermaats en behoorlijk frustrerend.