Terug

onterechte automatische inning van parkeerkosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Be-Mobile

15/03/2024

Begin vorig jaar heb ik tijdelijk een nummerplaat toegevoegd aan mijn 4411 app, die ik nadien opnieuw verwijderd heb. Echter zijn er in de daaropvolgende maanden nog twee keer aanrekeningen gebeurd op onze account d.m.v. automatische nummerplaatherkenning op deze nummerplaat. Ik heb hierover verschillende keren contact opgenomen met de helpdesk van 4411 om dit probleem aan te kaarten, maar ik heb een volledige onbereidheid ervaren om dit probleem om te lossen. Er is zelfs nog een keer een aanrekening gebeurd nadat ik het probleem al gerapporteerd had. Ik kreeg enkel maar de boodschap dat ik hen allerlei informatie zou moeten bezorgen waarover ze reeds beschikten (namelijk de details van de automatische inning die ze zelf uitvoerden), en ze probeerden ook de verantwoordelijkheid voor het probleem af te schuiven op Qpark. Uiteindelijk hebben ze na lang aandringen mijn vraag doorgestuurd naar de helpdesk van Qpark, een maand geleden, en sindsdien is er geen reactie meer gekomen, noch van 4411, noch van Qpark. Intussen heb ik de onterechte kosten die zijn aangerekend niet teruggekregen, ondanks alle tijd en energie die ik er al heb in gestoken. Ik vind ondertussen dat er ook een prijskaartje van een morele schadevergoeding aan deze situatie vast hangt want de manier waarop ze reageren op een fout die zeer duidelijk aan het niet functioneren van de app ligt is compleet ondermaats en behoorlijk frustrerend.

Berichten (2)

Be-Mobile

Naar: J. D.

15/03/2024

Je ticket (254329) is door ons gea¼pdatet! Wil je een reactie toevoegen? Reageer dan op deze mail.----------------------------------------------Martijn - 2nd line support, 15 Mar 2024, 14:54 CETBeste,Zoals reeds meermaals aangegeven kunnen we hierin niet tussenkomen zonder bericht van Q-Park.Wij hebben ook meermaals gevraagd een hiervoor voorzien formulier van Q-Park in te vullen.Pas hierna kunnen wij verder actie ondernemen.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Kind regards,4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411FAQ: s:support.4411.io/hc----------------------------------------------klachtenbox, 13 Mar 2024, 17:20 CET --------------------------------This email is a service from 4411.[6V4PL7-DMZWV] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------This email is a service from 4411.[6V4PL7-DMZWV]

J. D.

Naar: Be-Mobile

15/03/2024

Beste,Zoals reeds meermaals aangegeven vind ik het niet correct dat jullie mij nog een extra formulier laten invullen in plaats van het probleem zelf aan te pakken en zelf contact op te nemen met Q-Park, als dat nodig is. Als jullie app niet naar behoren werkt dan is het toch niet aan mij om er nog extra administratie bovenop te krijgen? Ik steek er al tijd in om met jullie helpdesk contact op te nemen. Als jullie er geld willen verdienen aan een app die tussen de klant en Q-Park 'communiceert', dan moet je de communicatie bij problemen er ook bij nemen (een service waarvoor je naar mijn mening élke keer betaalt als je de toeslag betaalt die 4411 aanrekent om te parkeren met de app). Ik vind het erg jammer dat er geen goodwill is van jullie kant om actief dit probleem op te lossen en jullie je blijven verschuilen achter dat Q-Park formulier. Het heeft niets met een foutieve aanrekening door Q-Park te maken, het is een technisch probleem met de 4411 app die foutief nog steeds die nummerplaat aan mijn account koppelt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform