Terug

onterechte afhaling geld van rekening.

Closed Openbaar

sportpartner

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

R. D.

Naar: sportpartner

12/11/2025

Beste, Daar ik reeds regelmatig berichten kreeg van sportpartner heb ik na maanden besloten toch eens een kijkje te nemen op hun site en mij aan te sluiten voor de sportactiviteiten. Als alleenstaande vond ik het een toffe manier om kennis te maken met personen die dezelfde vrijetijdsinteresses hadden, dacht ik ! Wat liep het stroef van het ogenblik ik me had ingeschreven. Ik kreeg vragen vanuit het buitenland om te sporten ? ? ? Als er al iemand van de streek bij was sprong dit af op het moment er een serieuze afspraak werd gemaakt. Na al die tijd heb ik dus geen enkele persoon in life gezien en besloot dan ook mijn abonnement op te zeggen. De periode dat ik het op te zeggen had kreeg ik van Paypal de melding dat er op 4 november €59,70 van mijn rekening is gegaan ? zonder verwittigen , zonder ook maar 1 vorm van communicatie die er is geweest gedurende de afgelopen maanden. Vanaf het moment er betaald was niks meer van contact. Ik heb onmiddellijk de rekening geblokkeerd en ben mails beginnen schrijven naar sportpartner , nooit krijg je reactie terug. Blijkbaar heb je 1 maand de tijd om het betaalde geld terug te vragen als je annuleert maar zonder communicatie is dat moeilijk, verder lees ik ook dat de moment je jouw abonnement annuleert er geen contact meer kan zijn ? Ik heb het voorstel gedaan van het moment het geld terug op mijn rekening staat ik onmiddellijk annuleer, want als ik eerst annuleer heb ik totaal geen contact meer, geen enkele reactie terug. Toen ben ik beginnen googelen naar ervaringen en lees heel veel dezelfde feiten op Trust-up. Echt eens kijken op Trust-up naar alle negatieve ervaringen , ik ben blijkbaar niet alleen. Graag had ik jullie hulp in die zaak vooral ook als ik lees hoeveel personen reeds zijn in de val gelopen zijn van sportpartner. Vriendelijke groet en steeds beschikbaar voor eventuele verdere informatie, Rita.

Bemiddeling door Testaankoop 24 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform