Terug

Onterechte aanrekening van niet vernoemde kosten

Opgelost Openbaar

Mobefind

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

N. V.

Naar: Mobefind

14/08/2024

Geachte, Op 31 juli komen we aan in Paphos Cyprus. Een busje voert ons naar het hotel. We willen inchecken en mijn vriendin merkt dat ze haar gsm kwijt is. We vragen de receptie de organisatie te bellen die ons naar het hotel heeft gevoerd. Terwijl meer info op zich laat wachten. Kijk ik online of er geen mogelijkheid bestaat haar smartphone te traceren. Hierbij kom ik terecht op mobefind. Waar ik een account aanmaak, hiervoor wordt 0.50 gevraagd geen probleem denk ik. Maar 1 maal gestart, doet het niet wat het moet doen. Gsm wordt gevonden op bus. Gelukkig gsm terecht, ik schenk geen aandacht meer aan deze website denk ok 50 cent kwijt hiermee is de kous af. Bij het controleren van mijn afschriften Mastercard, merk ik de 1 augustus, dat dezelfde firma mij opeens 39,90 euro aanrekend. Ik was lid zonder dat ik het wist, en moest me maar binnen de 24 uur hebben uitgeschreven. Hiervoor wil ik dus bij jullie klacht indienen, de mails heb ik staan naar wie kan of mag ik dit doorsturen? Mastercard blokkeren is geen optie, want andere betalingen dienen wel te worden uitgevoerd, omdat ik deze wel heb goedgekeurd.

Berichten (4)

Mobefind

Naar: N. V.

14/08/2024

Geachte klant,We hebben geprobeerd om uw account te vinden via uw e-mail en we hebben geen resultaten in die zoekopdracht.Beantwoord deze e-mail met de volgende informatie:1.- De naam en achternaam van de kaarthouder.2.- De datum waarop de betaling is gedaan.3.- De laatste 4 cijfers van de bankkaart waarmee je de betaling hebt gedaan.4.- Het e-mailadres waarmee u uw Mobefind-account heeft aangemaakt.5.- Het referentienummer van je Mobefind-account (Voorbeeld: AB1CD). We zullen de status van je account controleren en zo snel mogelijk reageren zodra deze gelokaliseerd is.We horen graag van u.Met vriendelijke groet,support@mobe-helpcenter.comᐧ

N. V.

Naar: Mobefind

15/08/2024

Geachte, Deze info heb je van mij ontvangen. Bekijk het mailverkeer op mijn emailadres met 1 van jullie medewerkers. Nicholasvanvlaardingen@gmail.com Zou een makkie moeten zijn om mijn mail met alle gevraagde info terug te vinden Groeten, Nicholas

N. V.

Naar: Mobefind

15/08/2024

Geachte, Hierbij de gevraagde info. Nogmaals via dit kanaal dan Nicholas van Vlaardingen De betaling moet nog gebeuren is via Mastercard. Betaling 1 augustus 19u04 6375 laatste cijfers mastercard Nicholasvanvlaardingen@gmail.com Ik heb me uitgelogd om verder aanrekeningen te vermijden B5JZbx vond dit terug op 31 juli toen ik me heb ingeschreven. Hopelijk heb je hier voldoende mee, en annuleer je nog deze betaling voor her begin van de volgende maand Groeten, Nicholas Op di 13 aug 2024 15:07 schreef Support Team [support@mobe-helpcenter.com]: Tekst uit oorspronkelijke berichten Vriendelijke groeten, Nicholas van Vlaardingen Op wo 14 aug 2024 13:52 schreef Support Team [support@mobe-helpcenter.com]: Tekst uit oorspronkelijke berichten tonen

Mobefind

Naar: N. V.

15/08/2024

Sehr geehrter Kunde,wir haben versucht, Ihr Konto über Ihre E-Mail ausfindig zu machen, aber wir haben keine Ergebnisse bei dieser Suche.Bitte antworten Sie auf diese E-Mail mit den folgenden Informationen:1. der Vor- und Nachname des Karteninhabers.2.- Das Datum, an dem die Zahlung getätigt wurde.3.- Die letzten 4 Ziffern der Bankkarte, mit der Sie die Zahlung vorgenommen haben.4.- Die E-Mail-Adresse, mit der Sie Ihr Mobefind-Konto erstellt haben.5.- Die Referenznummer Ihres Mobefind-Kontos (Beispiel: AB1CD). Wir werden den Status Ihres Kontos überprüfen und uns so schnell wie möglich bei Ihnen melden, sobald wir es gefunden haben.Wir freuen uns darauf, von Ihnen zu hören.Mit freundlichen Grüßen,support@mobe-helpcenter.comᐧ


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform