Geachte,
Op 31 juli komen we aan in Paphos Cyprus. Een busje voert ons naar het hotel.
We willen inchecken en mijn vriendin merkt dat ze haar gsm kwijt is.
We vragen de receptie de organisatie te bellen die ons naar het hotel heeft gevoerd.
Terwijl meer info op zich laat wachten. Kijk ik online of er geen mogelijkheid bestaat haar smartphone te traceren.
Hierbij kom ik terecht op mobefind.
Waar ik een account aanmaak, hiervoor wordt 0.50 gevraagd geen probleem denk ik. Maar 1 maal gestart, doet het niet wat het moet doen.
Gsm wordt gevonden op bus.
Gelukkig gsm terecht, ik schenk geen aandacht meer aan deze website denk ok 50 cent kwijt hiermee is de kous af.
Bij het controleren van mijn afschriften Mastercard, merk ik de 1 augustus, dat dezelfde firma mij opeens 39,90 euro aanrekend. Ik was lid zonder dat ik het wist, en moest me maar binnen de 24 uur hebben uitgeschreven.
Hiervoor wil ik dus bij jullie klacht indienen, de mails heb ik staan naar wie kan of mag ik dit doorsturen?
Mastercard blokkeren is geen optie, want andere betalingen dienen wel te worden uitgevoerd, omdat ik deze wel heb goedgekeurd.