Terug

Onterechte aanmaning van Parship

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: PE Digital GmbH

11/03/2020

Goedenavond heer/mevrouw, Bij thuiskomst vandaag 10-3-20 wachte mij een zeer onaangename verrassing in de vorm van een aanmaning van uw zijde.Dossier nummer: 17130466Verrassend omdat ik via de mail al geruime tijd geleden contact heb geprobeerd te zoeken met Parship en hen duidelijk heb gemaakt dat ik nooit autorisatie tot het verlengen van mijn abbonement bij hen heb verleend. Ik heb ook vriendelijk doch dringend verzocht contact met mij op te nemen en het abbonement te beeindigen. (zie gestuurde mails hieronder)Dit is OOK noge ens via Paypal gespeeld, waarop OOK nooit een reactie is gekomen.Waar in recht staat dat bij geen reactie van een leverancier dienst of product op aanmaning of terugbetalingsverzoek als mede opzegging het product of de dienst terug gevorderd mag en kan worden, is dit ook door mij aangenomen als gedaan.Daarom zal ik vanzelfsprekend niet betalen wat u vorderd van mij, al HELEMAAL niet omdat ik NOOIT op de hoogte ben gesteld van verlenging of verhoging van bedrag wat ook wettelijk verplicht is in dit land. Ik kan overiegsn niet meer inloggen op mij naccount, waarmee verdere controle ook onmogelijk is.Daarnaast is de dag van ontvangst van uw aanmaning 10-3-20, U treed daarmee ruim buiten de verplichte periode die gesteld moet worden voor het voldoen van betaling. OOK treed u buiten hyet boekje door de optie voor betaling in delen niet als optie aan te bieden en het niet vermelden van het contact kunnen opnemen met een dergelijke instantie ontbreekt ook.Kijkend naar alle bovenstaande en onderstaande feiten vind ik dit allemaal nogal verdacht. Ik zal daarom ook de politie op de hoogte stellen van deze zaak.Ik ontvang graag verduidelijking en ook reactie op aangeboden feiten in deze.Ook kunt u nagana (of uw client) dat de subscriptie nooit meer gebruikt is na de dagtekening van mijn mail.Ik verwacht een zeer spoedige reactive, waar ik volgende week 3 weken op vakantie ga en daarmee NIET IN DE GELEGENHEID BEN, te reageren op uw mails of brieven.Daarmee ook meteen gebruikmakend van het recht tot uitstel betaling of verlenging van de lopende aanmaning. (waar dit de eerste keer is dat ik ben gecontacteerd (waardoor de verhogingen ook niet geldig zijn)Hartelijk dank voor uw reactive alvast.Clint Bakker


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform