Ik kreeg half december 2020 een melding op mijn gsm (Huawei) dat als ik mijn cloud wilde verlengen, ik dat nu moest doen want dat anders abonnement afliep. Ik moest hiervoor een betalingswachtwoord ingeven maar dat was ik kwijt. Op 17 december nam ik contact op met Huawei. Ik vroeg om dit betalingswachtwoord te resetten. 2 en halve maand en veel mails later nog steeds geen antwoord.Al 3 keer toestemming gegeven om het wachtwoord te resetten. Al veel vragen beantwoord om die toestemming te geven maar nog steeds… niets.Vorige week ging er ineens 0,99euro van mijn visa-kaart (master-kaart). Zogenaamd voor de cloud. (Cloud werd nooit verlengd en ging op 22 december terug naar de “gratis” 5gb ipv de 50gb die ik eerder had).Ik vraag om terugbetaling want mijn cloud werd niet verlengd. Krijg ik als antwoord dat men niet met terugwerkende kracht terugbetaald. Maar het geld werd onterecht van mijn rekening gehaald. Ik heb geen opdracht gegeven om cloud te verlengen.Ik zou ook het abonnement (dat niet verlengd werd en dus eigenlijk niet meer bestaat) zelf moeten stopzetten via mijn gsm maar…. Daar heb ik dat wachtwoord voor nodig…. Terug naar af dus.Dus ze halen onterecht geld van je rekening en betalen dat dan ook nog eens niet terug!!!!Ik wil graag mijn geld terug en dat mijn betalingswachtwoord gereset wordt.Ik wil hiertegen ook graag klacht neerleggen maar weet niet waar ik daar moet voor zijn.