Terug

Onterecht factuur gekregen

Closed Openbaar

Martin Sanitair

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Martin Sanitair

26/04/2017

We hebben een factuur gekregen voor een zogezegde interventie, terwijl ze vóór de werkuren even zijn langsgekomen (onderweg naar een andere klant) om te kijken wat het probleem exact was, om zo een correcte offerte te kunnen opstellen. Ze zijn 10 minuutjes binnengeweest, en hebben niets gedaan. Ze hebben zelf gezegd dat de offerte gratis was. Ze rekenen dus puur verplaatsing en interventie aan (geen van beide van toepassing, want het was heel vroeg vóór de werkuren, op weg naar een andere klant, en ze hebben geen werk uitgevoerd).Na dit nogmaals op mail gezet te hebben, krijg ik plots terug dat ik te laat een klacht heb ingediend voor dit factuur (dd 30/01, wij woonden er nog niet en het factuur + herinnering zaten tussen de berg reclame). In feite wordt de fout dan toegegeven, maar wordt het nu via die weg gespeeld, om tóch geld te krijgen. Vandaag krijg ik een brief via de confederatie bouw, waarop het bedrag nog meer dan verdubbeld is!!! En dat voor een factuur dat we nooit hadden mogen krijgen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform