Terug

Onterecht bedrag aanrekenen via proximusfactuur

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. T.

Naar: ETRI

28/10/2017

Het bedrijf comizzo factureert via proximus mobiele diensten waarvoor ik mij nooit heb ingeschreven: premium SMS 9636 Comizzo. Ik was steeds genoodzaakt deze te betalen omdat ik anders problemen zou krijgen met proximus. De diensten heb ik nooit gevraagd. Ik heb STOP teruggestuurd maar Comizzo stopte niet met berichten sturen. Ik vroeg aan proximus wat ik kon doen en zij blokkeerden gewoon de nummer op mijn gsm-toestel zonder mij te verwittigen dat deze SMSsen ook aangerekend worden!Ik kan momenteel maar 13 maand terugkijken in mijn facturen en ik zie op mijn facturen van proximus dat deze aanrekening helemaal onderaan staat op mijn factuur, zelfs nog onder de kleine lettertjes! Wijst dit op een stiekeme samenwerking tussen proximus en comizzo??In het totaal gaat dit al over een bedrag van 282,90 euro. Ik probeer om ook facturen van voor oktober 2016 in te kijken. Dit voor een dienst waar ik nooit voor gevraagd heb, nooit iets voor getekend heb!

Berichten (1)

ETRI

Naar: A. T.

31/10/2017

BesteBedankt om via deze weg met ons contact op te nemen.Kan u aub meedelen over welk nummer dit gaat?Wij doen op onze beurt het nodige and bekijken meteen wat hier eventueel is fout gelopen.Alvast bedankt.Mvg,Jeremy On 28 Oct 2017, at 11:16, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform