Terug

Onterecht annuleren boeking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. E.

Naar: GOTOGATE

10/10/2021

Beste,Ik heb 2 boekingen gedaan via gotogate.com naar kreta.De eerste boeking is voor 5 personenDe tweede boeking is voor 1 persoon + baby (jonger dan 24 maanden)Eerst wat context: Waarom 2 boekingen?Simpel bij het willen boeken van 7 personen (6 + de baby) gaf gotogate aan dat er 5 stoelen aan goedkoper tarief beschikbaar waren. Dus zogezegd, zo gedaan.We hebben dus 2 boekingen gedaan omdat we 5 stoelen aan een goedkoper tarief konden boeken, en hebben we dus de 6de stoel met baby apart geboekt.Een paar uren na de betaling en bevestiging van beide boekingen, kreeg ik de mail dat de boeking van 2 personen geannuleerd was wegens technische problemen. Op hun platform was dit echter niet het geval. Ik vraag dus waarom dit zo is terwijl ik dit zo niet zie. Vandaag (10/10/2021) krijg ik hetzelfde antwoord terug. Vermoedelijk van een callcenter uit india. Opnieuw de vraag gesteld waarom, met wat meer uitleg. Opnieuw hetzelfde antwoord. Ik zie dat de prijzen ondertussen redelijk wat zijn opgeslaan. Dat verklaard hun technisch probleem.Mijn vraag is dus heel simpel, ik wil mijn boeking aan dezelfde voorwaarden behouden en GEEN terugstorting. Als ik in de winkel iets aanschaf en meeneem, gaat de winkelier het mij mij thuis ook niet een paar uur later ophalen omdat de prijs opgeslaan is.Ik heb meerdere bewijs stukken dat hun stelling NIET klopt.Hun vraag om bij de maatschappij zelf te boeken is geen mogelijkheid omdat het met overstap is met een andere maatschappij.Indien niet snel resultaat ben ik bereid om hen voor het gerecht te slepen.

Berichten (2)

S. E.

Naar: GOTOGATE

10/10/2021

Beste,Bijkomende info.Als ik bel naar de service line. Kom ik in India uit. Daar lezen ze duidelijk gewoon een blad af, en helpen ze niet.De medewerkster geeft zelfs eerlijk toe dat er GEEN technisch mankement is, maar dat de prijzen omhoog zijn gegaan. Als ik herhaal mijn vorige voorbeeld: "Als ik naar een tankstation ga, mijn auto vol tank en weg rij. Dan komt de winkelier een paar uren later niet met mijn geld terug en mijn liters benzine ophalen." Betaald = product/service moet geleverd worden

S. E.

Naar: GOTOGATE

11/10/2021

Beste,Vandaag heb ik wederom een poging ondernomen om antwoord te krijgen via mail en telefoon.Via de telefoon is er mij doorverwezen geweest naar brussels airlines.Deze heb ik dan ook direct opgebeld, daar konden ze me blijkbaar niet verder helpen omdat zij de tickets niet geannuleerd hadden. Daar konden ze me echter doorverwijzen naar een Grieks telefoon nummer en gaven ze mij ook een mail adres. Blijkt dat dit gewoon een zuster/dochter onderneming is genaamd "Mytrip".Deze opgebeld op nummer +302130184000 en daar namen ze niet op. Dan gemaild naar flights@mytrip.com.Daar krijg ik antwoord dat ik ze eigenlijk niet mag contacteren via deze weg.Ik had gewoon graag duidelijkheid en tegemoetkoming naar mijn rechten als klant.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform