Beste,Ik heb 2 boekingen gedaan via gotogate.com naar kreta.De eerste boeking is voor 5 personenDe tweede boeking is voor 1 persoon + baby (jonger dan 24 maanden)Eerst wat context: Waarom 2 boekingen?Simpel bij het willen boeken van 7 personen (6 + de baby) gaf gotogate aan dat er 5 stoelen aan goedkoper tarief beschikbaar waren. Dus zogezegd, zo gedaan.We hebben dus 2 boekingen gedaan omdat we 5 stoelen aan een goedkoper tarief konden boeken, en hebben we dus de 6de stoel met baby apart geboekt.Een paar uren na de betaling en bevestiging van beide boekingen, kreeg ik de mail dat de boeking van 2 personen geannuleerd was wegens technische problemen. Op hun platform was dit echter niet het geval. Ik vraag dus waarom dit zo is terwijl ik dit zo niet zie. Vandaag (10/10/2021) krijg ik hetzelfde antwoord terug. Vermoedelijk van een callcenter uit india. Opnieuw de vraag gesteld waarom, met wat meer uitleg. Opnieuw hetzelfde antwoord. Ik zie dat de prijzen ondertussen redelijk wat zijn opgeslaan. Dat verklaard hun technisch probleem.Mijn vraag is dus heel simpel, ik wil mijn boeking aan dezelfde voorwaarden behouden en GEEN terugstorting. Als ik in de winkel iets aanschaf en meeneem, gaat de winkelier het mij mij thuis ook niet een paar uur later ophalen omdat de prijs opgeslaan is.Ik heb meerdere bewijs stukken dat hun stelling NIET klopt.Hun vraag om bij de maatschappij zelf te boeken is geen mogelijkheid omdat het met overstap is met een andere maatschappij.Indien niet snel resultaat ben ik bereid om hen voor het gerecht te slepen.