Beste,Via Do You Spain hebben wij een auto gehuurd bij FireFly voor de periode van 16/7/22 tem 23/7/2022 op de luchthaven van Alicante.Wij hebben via Do You Spain onmiddellijk een Platina Verzekering - Car afgesloten bij Lloyd's, polisnummer 7547964. Dit is een full insurance die je kan afsluiten via Do You Spain bij de huur van de wagen. Aan de balie van FireFly op de luchthaven van Alicante heb ik de huurvoucher en de documenten van de Platina Verzekering overhandigd voor het afhalen van het voertuig op 16/7/2022.Op 23/7/22 hebben wij het voertuig terug afgeleverd bij FireFly op de luchthaven van Alicante en hebben wij de tank ook helemaal zelf terug bijgevuld vooraleer we het voertuig hebben afgeleverd.Helaas kregen wij op 24/7/22 via onze mastercard een afrekening van 198.32 euro.Hiervoor heb ik contact opgenomen met de klantenservice van FireFly en zij wisten mij te vertellen dat deze afrekening voor een verzekering en tankkosten zou zijn.Met een verzekering zijn wij totaal niet akkoord mits wij een verzekering hebben afgesloten bij de boeking van de huur en deze documenten hebben afgegeven aan de balie op de luchthaven van Alicante bij de afhaling van het voertuig.Ook tankkosten zijn wij niet mee akkoord, omdat wij de tank volledig vol hebben teruggebracht.Ik heb hiervoor al mailverkeer gehad met FireFly om de kosten te recupereren, maar helaas willen zij deze niet terugstorten.Op het document bij afhaling zou staan dat wij een full insurance wensen af te sluiten.Bij deze willen wij klacht indienen voor het onterecht aanrekenen van kosten en misleidende praktijken door de onthaalmedewerker aan de balie op Alicante luchthaven.Ondanks het feit dat wij de polis van de Platina Verzekering hebben afgegeven aan de balie, hebben zij ons toch nog eens een full insurance aangerekend bij hen. Dit is totaal onterecht!Aangezien FireFly zelf niet wilt onderhandelen, hopen wij via jullie toch nog een terugvordering te bekomen van FireFly voor de 198euro die onterecht werd afgehouden van onze MasterCard.Alvast bedankt om onze klacht te bekijken en te behandelen.Met vriendelijke groeten.An Vandermosten