Terug

Ontbrekende anti-diefstaltracker

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Aska

16/05/2024

Beste, Ik heb vorige week mijn Aska bike in ontvangst mogen nemen en ben hier zeer tevreden over. Wel kwam ik tot de jammere vaststelling dat er geen anti-diefstal tracker aanwezig is, zoals werd aangegeven op de configurator toen ik mijn fiets bestelde. Mijn keuze voor een Aska bike werd snel gemaakt omdat deze een mooie fiets van Belgische makelij is met aanwezigheid van een tracker.Ik heb hierover via de dealer geïnformeerd waarom deze ontbrak. Via de dealer vernam ik van u dat deze niet aanwezig in elke Aska bike en enkel geplaatst wordt indien er een abonnement wordt genomen. Dit is in tegenstelling tot wat u beweerde op de configurator.Na mijn melding kon ik ook vaststellen dat u de tekst op uw website en configurator heeft gewijzigd. Graag wil ik u erop wijzen dat ik mijn Aska bike in ontvangst heb genomen voor deze wijzigingen en verwacht bijgevolg dat u zich houdt aan de eerdere gemaakte beloftes.In de fiche op uw website staat dat de anti-diefstal een optie is. Hieruit begreep ik dat dit om dezelfde abonnementsoptie ging als vermeld in de configurator, bovendien wordt er enkel de licentie vermeld, niet het afwezig-zijn van de tracker. Dus verwachtte ik wel degelijk dat een anti-diefstal tracker in de fiets aanwezig zou zijn.Daarom had ik graag van u nog steeds een anti-diefstal tracker ontvangen als ook dat u de kost op zich neemt om deze te laten installeren.Met vriendelijke groeten,Alexander


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform