Terug

ontbrekend deel bestelling

Closed Openbaar

Universa

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

C. D.

Naar: Universa

25/07/2024

Geachte, Betreft: Bestelnr. 10581 Op 21 juni plaatste ik een bestelling van 5 items. Woensdag 3 juli ontving ik via De Post slechts 3 items van mijn bestelling. Ik heb sindsdien reeds meerdere keren contact opgenomen met uw bedrijf. Ik deed dit zowel via de website als via mail. Na een heleboel mails en berichten kreeg ik dit ene antwoord: "Dag Celine, De handleidingen worden digitaal aangeleverd. Ik vermoed sat dit nof niet gebeurt is. Ik laat mijn collega deze je vandaag nog bezorgen." En dan stopte de communicatie weer. Ik ontbreek dus nog altijd 2 items uit mijn bestelling. Ofwel sturen jullie mij zo snel mogelijk de ontbrekende items ofwel wil ik mijn geld terug. Getekend, De Vos Céline

Berichten (1)

C. D.

Naar: Universa

12/08/2024

Geachte, Betreft: Bestelnr. 10581 Op 21 juni plaatste ik een bestelling van 5 items. Woensdag 3 juli ontving ik via De Post slechts 3 items van mijn bestelling. Ik heb sindsdien reeds meerdere keren contact opgenomen met uw bedrijf. Ik deed dit zowel via de website als via mail. Na een heleboel mails en berichten kreeg ik dit ene antwoord: "Dag Celine, De handleidingen worden digitaal aangeleverd. Ik vermoed sat dit nof niet gebeurt is. Ik laat mijn collega deze je vandaag nog bezorgen." En dan stopte de communicatie weer. Ik ontbreek dus nog altijd 2 items uit mijn bestelling. Ik heb vorige week zowel via jullie website als via jullie e-mailadres tevergeefs contact opgenomen. Ofwel sturen jullie mij zo snel mogelijk de ontbrekende items ofwel wil ik mijn geld terug. Getekend, De Vos Céline Klantnummer: 10581

Bemiddeling door Testaankoop 05 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform