Geachte mevrouw/heer,
Op 20 juni 2024 plaatste ik een bestelling voor een werfhekdoek op jullie webshop en betaalde hier € 250,54 voor. Hierbij upload ik een bestand dat ikzelf meermaals gecheckt heb op: juiste resolutie, juiste marges, en dergelijke. Aan het einde van mijn bestelling upload ik dit bestand, waarna ik enkel een melding krijg dat de upload geslaagd is en ik geen enkele keer een foutmelding of een voorbeeld te zien krijg. Wanneer ik mijn bestelling krijg, zie ik dat deze enorm wazig is.
Nadien heb ik nogmaals gecontroleerd dat er niet mis is met mijn bestand, alvorens jullie te contacteren. Wanneer ik jullie vorige maandag telefonisch contacteer, zeggen jullie mij dat als ik het bestand kan doorsturen en blijkt dat dat bestand wél scherp is, er bekeken zal worden om mogelijks een herdruk aan te bieden. Nadat ik mijn bestand opstuur per mail, krijg ik te horen dat de fout bij mij zou liggen en jullie niet kunnen doen om me te helpen, aangezien ik ‘drukklaar bestand’ heb aangeduid.
Mijn bestand is drukklaar en ik heb deze maar één keer geexporteerd in photoshop, met volledig resolutie. Ik heb hiervan geen andere .jpg staan op mijn computer. Het is dus onmogelijk dat ik een fout bestand het geupload en het bestand dat ik jullie doormailde is dus exact hetzelfde bestand als dat ik op jullie onlineplatform uploadde.
Ik wil jullie er nogmaals op wijzen dat ik dus op geen enkele manier kon weten, dat er bij het uploaden iets mis was gegaan.
Nota bene, ik bezit maar één exemplaar van dit bestand en is het dus onmogelijk dat ik een fout bestand heb geupload.
De fout zit dus ergens bij jullie website, servers of platform.
Los daarvan denk ik dat het een normale zaak zou zijn, moesten jullie een drukklaar bestand krijgen voor een werfdoek op dergelijk formaat en toch zien dat je de pixels praktisch kan tellen, dat het dan geen overbodige klantenservice is om even contact op te nemen.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Shawn De Pooter
Bijlagen:
• Factuur