Terug

Onscherp drukwerk wordt niet herdrukt

Closed Openbaar

www.reclameonline.be

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

S. D.

Naar: www.reclameonline.be

09/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 20 juni 2024 plaatste ik een bestelling voor een werfhekdoek op jullie webshop en betaalde hier € 250,54 voor. Hierbij upload ik een bestand dat ikzelf meermaals gecheckt heb op: juiste resolutie, juiste marges, en dergelijke. Aan het einde van mijn bestelling upload ik dit bestand, waarna ik enkel een melding krijg dat de upload geslaagd is en ik geen enkele keer een foutmelding of een voorbeeld te zien krijg. Wanneer ik mijn bestelling krijg, zie ik dat deze enorm wazig is. Nadien heb ik nogmaals gecontroleerd dat er niet mis is met mijn bestand, alvorens jullie te contacteren. Wanneer ik jullie vorige maandag telefonisch contacteer, zeggen jullie mij dat als ik het bestand kan doorsturen en blijkt dat dat bestand wél scherp is, er bekeken zal worden om mogelijks een herdruk aan te bieden. Nadat ik mijn bestand opstuur per mail, krijg ik te horen dat de fout bij mij zou liggen en jullie niet kunnen doen om me te helpen, aangezien ik ‘drukklaar bestand’ heb aangeduid. Mijn bestand is drukklaar en ik heb deze maar één keer geexporteerd in photoshop, met volledig resolutie. Ik heb hiervan geen andere .jpg staan op mijn computer. Het is dus onmogelijk dat ik een fout bestand het geupload en het bestand dat ik jullie doormailde is dus exact hetzelfde bestand als dat ik op jullie onlineplatform uploadde. Ik wil jullie er nogmaals op wijzen dat ik dus op geen enkele manier kon weten, dat er bij het uploaden iets mis was gegaan. Nota bene, ik bezit maar één exemplaar van dit bestand en is het dus onmogelijk dat ik een fout bestand heb geupload. De fout zit dus ergens bij jullie website, servers of platform. Los daarvan denk ik dat het een normale zaak zou zijn, moesten jullie een drukklaar bestand krijgen voor een werfdoek op dergelijk formaat en toch zien dat je de pixels praktisch kan tellen, dat het dan geen overbodige klantenservice is om even contact op te nemen. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Shawn De Pooter Bijlagen: • Factuur

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 09 juli 2024

www.reclameonline.be

Naar: S. D.

09/07/2024

Geachte Heer De Pooter,U bestelde op 20 juni op onze webshop 3 werfdoeken.U heeft bij aanleveren printbestand 3 opties:Optie 1: drukklaar bestand (dit betekent zoals vermeld dat dit bestand niet wordt gecontroleerd, het bestand dat door de klant geupload wordt, wordt zo rechtstreeks doorgestuurd naar de productie)Optie 2: controleer mijn bestand (wij controleren de kwaliteit en bezorgen u eerst een proefdruk ter goedkeuringOptie 3: ontwerp uitbestedenAangezien u heeft gekozen voor optie 1 drukklaar bestand wordt er geen interne controle uitgevoerd en wordt het bestand geprint zoals aangeleverd.Er wordt niets aan het bestand gewijzigd, niet aan de kwaliteit, niet aan het formaat.U heeft ons na het ontvangen van de werfdoeken een nieuw bestand aangeleverd wat niet overeenkomt met het bestand die u heeft geupload. Het geuploade bestand was een bestand van 1,5MB. U heeft nadien een ander bestand doorgestuurd van meer dan 30MB.Helaas zijn wij niet verantwoordelijk voor een foutief geupload bestand.Naar uw mening werd het bestand bij het uploaden op onze site ‘gemanipuleerd’ en gewijzigd. Hierdoor hebben wij verschillende malen een test gedaan door het bestand van 30MB zelf te uploaden bij een door onszelf geplaatste bestelling.Bij het verwerken van de bestelling en het bestand te downloaden verandert er niets aan dit bestand en blijft dit 30MB.Er is helaas dus geen andere verklaring dan het feit dat u een kleiner bestand heeft geupload bij het plaatsen van de bestelling.Indien u de optie had aangeduid ‘controleer mijn bestand’ dan was dit door de collega’s van de grafische afdeling volledig nagekeken geweest en had u een proefdruk ontvangen zodat u de kwaliteit van uw bestand kon nakijken.In bijlage vindt u ook de specificaties van het bestand dat bij de bestelling door u werd geupload alsook de specificaties van het bestand die u op 02/07 via wetransfer verstuurde. Dit gaat om 2 verschillende bestanden. -------------------------Met Vriendelijke groeten,Leen NoelHR manager - Backoffice administratiePubli-FDMFDM Print Group+32 (0)9 278 01 23+32 (0)9 274 49 12 (rechtstreeks nummer)leen@publi-fdm.beMolenkouter 116E, 9520 Sint-Lievens-Houtem As you are aware, messages sent by e-mail can be manipulated by third parties. For this reason our e-mail messages are generally not legally binding. This electronic message (including any attachments) contains confidential information and may be privileged or otherwise protected from disclosure. The information is intended to be for the use of the intended addressee only. Please be aware that any disclosure, copy, distribution or use of the contents of this message is prohibited. If you have received this e-mail in error please notify us immediately by reply e-mail and delete this message and any attachments from your system.Thank you for your cooperation.Op verzoek kan u de Nederlandstalige versie van de disclaimer verkrijgen.La version française du disclaimer est disponible sur simple demande.Die deutsche Version des Disclaimers wird Ihnen auf Wunsch zugeschickt.Mail Disclaimer FDM Print Group BV.Papier is een steeds hernieuwbare natuurlijke drager voor creatieve ideeën. Als je deze mail uitprint, verleng de ketting en recycleer!Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beDatum: dinsdag, 9 juli 2024 om 02:00Aan: info@reclameonline.be info@reclameonline.beOnderwerp: Onscherp drukwerk wordt niet herdrukt‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform